پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۴۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
انتشار لیست‌های متناوب از افراد که ادعا می‌شود توسط قطار عبدالملکی در سازمان‌های مختلف در حال استخدام هستند، موجی از نارضایتی ملی و عمومی را سبب شده است. لیستی که ضروری است وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص آن توضیح دهد. همچنین ادعا شده که عبدالملکی داعیه انتخابات ریاست جمهوری بعدی را دارد؟ این مورد هم باید توسط ایشان شفاف سازی شود و توضیح داده شود تا باعث ایجاد یا تشدید شائبه و شایعه نگردد. منتظر دریافت توضیحات هستیم.
شعار سال: در حالی که عبدالملکی تنها چند ماه است که در وزارت کار مشغول است، اما چنان در حال مهره‌چینی در شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه است که دیگر از عنوان تغییرات اتوبوسی برای آن نمی‌توان استفاده کرد، زیرا تنها در یک شرکت یعنی شرکت دخانیات گیلان که اسناد آن منتشر شده، ۳۰۰ نفر در همین مدت کوتاه استخدام این شرکت شده‌اند.

هر چند پیش‌تر برخی این انتصابات را با هماهنگی تیم ابراهیم رییسی می‌پنداشتند، اما خبر‌ها حاکی از این است که اطرافیان رییسی بشدت به این انتصابات و در کل تحرکات عبدالملکی بدبین شده‌اند، زیرا خبر‌ها حاکی از این است که تحرکات تیم عبدالملکی برای آماده شدن جهت فعالیت در انتخابات ریاست جمهوری بعدی است و گویا وزارت توهم سودای تشکیل دولت توهم را در سر دارد.
اتوبوس یا قطار تیم عبدالملکی یا اصولگرایان؟
اتوبوس یا قطار تیم عبدالملکی یا اصولگرایان؟
 
اتوبوس یا قطار تیم عبدالملکی یا اصولگرایان؟
 
اتوبوس یا قطار تیم عبدالملکی یا اصولگرایان؟
 
اتوبوس یا قطار تیم عبدالملکی یا اصولگرایان؟
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اسکان نیوز
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
0
0
این خیلی بد هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین