پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۹۱۷
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲
هرچند انتقادات زیادی به انتصابات عبدالملکی بعنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و هست، اما برخی از رسانه‌ها از ایشان در نقش و مسئولیت وزارت، مطالبه گر پاسخ به هشت سوال شده اند. هشت سوالی که دکتر عبدالملکی، دیر یا زود باید تکلیفش را با آن‌ها و افکار عمومی روشن کند.
شعار سال: عبدالملکی در قبل از دوره وزارت و ابتدای دوره وزارت خود، در خصوص فساد ستیزی و لیست متخلفین و مفسدین، صحبت‌هایی داشته اند. بر این قاعده، ضرورت دارد که در خصوص هشت سوال زیر و درخواست‌های صورت گرفته، با صداقت کامل پاسخگو باشند.

۱- اسامی و رزومه ۳۵۰ انتصاب وزارت خانه و شرکت‌ها را جهت اطلاع مردم منتشر کنند.

۲- سرانجام ۱۲۰ پرونده مدیران عامل فاسد چه شد؟ چرا به دستگاه قضایی معرفی نمی‌شوند؟

۳- تاکنون از جانب چه نمایندگانی رزومه دریافت کردید و کدام نمایندگان خواهان انتصاب افراد وابسته به خود هستند؟

۴- وزیر در اوایل حضورش در وزارتخانه اعلام کرده بود اعضای ستاد انتخاباتی روحانی و منصوبان فامیلی را برکنار خواهد کرد و ظرف دو هفته مردم گزارش می‌دهد، آن گزارش چه شد؟

۵- ادعا‌هایی در خصوص وجود لیست ۱۰۰ نفره خبرنگاران منصوب شده در هیئت مدیره و مدیرعاملی شرکت‌ها وجود دارد، اگر تائید می‌کنید لطفا لیست را منتشر کنید.

۶- چرا با انتصابات فامیلی انجام شده در دوره خودتان برخورد نمی‌کنید؟

۷- انتشار اسامی انتصابات در هیئت مدیره و مدیرعاملی شرکت‌ها در سایت‌های شستا، صندوق و وزارت کار متوقف شده است. چرا این سامانه‌ها و سایت‌ها به روز نمی‌شوند؟

۸- اوایل حضورتان در وزارتخانه گفتید برخی از معاونین به دلیل بازنشستگی، برخی به دلیل فساد و برخی به علت اینکه خواهان همکاری با ما نبودند از بدنه جدا شدند، اسامی این افراد را به ترتیب علت جدا شدن اعلام نمائید.
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی سرائر
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین