پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۶۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴
به شکلی زشت و بدون پشتوانه عقلانی حقوق کارگران را ۵۷ درصد افزایش داد. هشدار پشت هشدار دادیم و وزیر غرق در غرور و به دیدگاه ما جهل مرکب (نمی‌داند که نمی‌داند)، نشنید. نه او شنید و نه وزارتخانه تحت امرش. ادعا کرد که هزینه تولید حدود ۷ درصد بالا می‌رود. یادش رفته بود که ۸۰ درصد اقتصاد دولتی است و لشکری از بازنشستگان هم وجود دارند. انجام شد انچه که نباید انجام می‌شد. چرا باید نظام اجازه حضور و هزینه زایی این جنس افراد را بدهد؟ پشت این آقا چه کسانی با چه نیتی حضور حمایتی دارند؟ این فکر به تنهایی ضعیف‌تر از این بود که معاونت یک وزیر را بگیرد. حال خبر بسته‌های حمایتی را می‌دهد. یاد ضرب المثل هزینه کردن به اندازه حاجی و مشهدی نشدن افتادیم. آقای رئیسی، لطفا با قید فوریت این وزیر را از کابینه دور کنید. خسارت زایی همین یک نفر می‌تواند بالاتر از هزینه یک جنگ باشد.
شعار سال: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص بسته‌های ویژه در قالب‌های مختلف برای بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد و معیشت بازنشستگان را از اولویت‌های دولت دانست.

 حجت‌الله عبدالملکی در صفحه توئیتر خود نوشت:

«‏‏با توجه به دستور رئیس‌جمهور محترم نسبت به دغدغه برخی از بازنشستگان عزیز تامین اجتماعی، مقرر شد بسته‌های ویژه در قالب‌های مختلف که جزئیات آن به اطلاع می‌رسد برای آن‌ها در نظر گرفته شود؛ معیشت بازنشستگان به ویژه عزیزانی که دریافتی آن‌ها حداقل است از اولویت‌های ‎دولت مردمی است.»
چگونه کم تدبیری‌های یک وزیر، التهاب ملی ایجاد می‌کند

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایمنا، تاریخ انتشار:۲۲ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر:581434،www.imna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ای
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
0
0
این احمق باید بره.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین