پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۸۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
در حالیکه پرونده اصطلاحا فساد خودرویی در جریان بوده و بنیانگذار کروز در حال دادگاه پاسگاه است، خبر می‌رسد که مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز (داود سعدزاده) از موسس و بنیانگذار گروه قطعه سازی کروز به عنوان منتخب "نهمین جشنواره ملی انتخاب چهره‌های برتر حوزه کارآفرینی سال ۱۴۰۰" این استان تقدیر کرده اند. سازمان تامین اجتماعی با قید فوریت پاسخگو باشد. جناب عبدالملکی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، الزاما باید در این خصوص توضیح دهد. از بازرسی ریاست جمهوری با قید فوریت درخواست ورود و ارایه توضیح داریم. داستان، روایت ساده اعطای یک جایزه نیست، شائبه‌های تطهیر در خصوص بعضی از پرونده‌ها و جریانات مطرح است. عین خبر منعکس شده در صدای بورس، برای پیگیری ارکان نظارتی، بازرسی، قضایی و امنیتی کشور، بازنشر می‌گردد.
شعار سال: در مراسمی با حضور داود سعدزاده مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز و جمعی از مدیران و مسئولان سازمان تامین اجتماعی این استان از موسس و بنیانگذار گروه قطعه سازی کروز به عنوان تولیدکننده و کارآفرین برتر تجلیل شد.

حمید کشاورز موسس و بنیانگذار شرکت صنایع تولیدی کروز گفت: نیروی انسانی بالاترین سرمایه ما در کروز است. این سرمایه با هیچ چیز قابل قیاس نیست و معتقدم سبب ایجاد ثروت می‌شود.

موسس و بنیانگذار شرکت کروز در ادامه اظهار کرد: ایجاد ثروت انسانی، هنر کارآفرین است و البته نیاز به همیاری دولت دارد. مشکلات تولیدکنندگان بیشتر از تحریم‌های بین المللی، مقررات دست و پاگیر و تحریم‌های داخلی است که سبب کاهش تولید و اشتغال می‌شود.

کشاورز با اشاره به اینکه تورم در کشور باعث فقر می‌شود، گفت: در این صورت کارآفرینان نمی‌توانند ارزش ایجاد کنند و تولید را توسعه دهند.

گفتنی است، شرکت صنایع تولیدی کروز هم اکنون بیش از ۱۲هزار نیروی انسانی را در استخدام خود دارد که از این تعداد هزار نفر آن‌ها در سال جاری به استخدام این شرکت در آمده اند.

این مقام به دلیل موفقیت صنایع تولیدی کروز در بازار تولید، کار و سرمایه و همچنین اهتمام به مشارکت فعالانه و مطلوب در راستای تعامل موثر با سازمان تامین و اجتماعی اهدا شده است.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری صدای بورس، تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۴۸۴۴۴، www.sedayebourse.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی منش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
0
0
سلام، خدا قوت، آنچه در دادگاه مطرح شده فعلا صرفا یک اتهام است و هنوز هیچ چیزی ثابت نشده و حتی هنوز کارشناسی هم نشده است، پس لطفاً بیخود شلوغش نکنید، همین امثال شما هستید که مجانی حمال غربیها هستید و مانع تولید
مدیر پایگاه

سلام 
چه خوب بود مودبانه تر می نوشتی. از خصوصیات این پایگاه انقلابی گری، غرب ستیزی و ولایتمداری است، لذا نمی تواند حمال غربی ها باشد. 
امادرخصوص  شلوغ  کردن  ، یا شناخت کافی  از رسانه  نداری  یا شلوغ  کردن  رسانه  ای  ندیدی.
در خصوص اتهام، ما هم مثل شما فکر می کنیم. برای همین ، نه شلوغ می کنیم و نه تخریب . فقط سوال می پرسیم و بر طبق وظیفه، هشدار می دهیم. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین