پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۸۵۳
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
اگر در جایی دایی را به ریش بشناسند و خاله را به ابرو، بدانید یک جای کار را داریم اشتباه می‌رویم. اگر در جایی دیدید که به صرف و نقد قصد جایابی وجود دارد (در مقابل اثبات توانمندی‌ها و قابلیت ها)، بدانید یک جای کار به زودی بیرون می‌زند. آنقدر سروصدا کردند و فضای دیگران را تنگ نمودند تو گویی که ناجی کشورند. وارد شد و گند زد و رفت. به همین سادگی. برای انتقال این سبک مدیریت و آسیب زایی آن به نسل‌های دیگر، چه اصطلاحی مناسب‌تر از عبدالملکیسم؟ نگاهی به ادعا‌های جنجالی اولین وزیر جدا شده از دولت سیزدهم.
شعار سال: عملکرد حجت الله عبدالملکی، این دانش آموخته‎ دانشگاه امام صادق (ع) در کمتر از یک سال چنان فشار را بر وی و دولت همراهش سنگین کرد که در نهایت اولین جدایی از کابینه با استعفا رقم خورد.

تئوریسین اقتصاد مقاومتی که با شعار مبارزه با فساد وارد میدان شد و تاکید کرد نه توصیه می‌پذیرد و نه دستور می‎گیرد، پیش از این در اولین روز‌های تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته بود که من این دلیل و توجیه را که تحریم‌ها موجب شد برنامه‌مان محقق نشود نمی‌پذیرم؛ اگر بگوییم تحریم‌ها موجب این شد، تحریم داخلی است و تحریم داخلی برای ما که در دولت هستیم به معنای نخواستن است.
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی خبرآنلاین
 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین