پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۹۲۹۰۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲
حجت الله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد و هیات همراه در دومین سفر خود به عمان، از سازمان شهرک های صنعتی مدائن در کشور عمان بازدید کردند. گفتنی است ؛ این شهرک صنعتی زیر نظر سازمان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی عمان فعالیت می کند. وی در حاشیه این بازدید با مدیرعامل و معاونین این منطقه اقتصادی نیز دیدار و گفتگو کرد. برخی از منتقدین بیان می دارند که خروجی های چنین سفرهایی صرفا انعقاد چند تفاهم نامه و چند گفتگو و گزارش عموما کم خاصیت با تحمیل هزینه های میلیاردی بر کشور است. حجت الله، منتظر ارایه گزارشت بعد از بازگشت به کشور هستیم.

شعارسال: عبدالملکی و مدیرعامل منطقه آزاد قشم و کیش و چابهار و اروند و ... به عمان سفر کردند و برخی از رسانه‌های ارزشی و قوی کشورمان، متاسفانه به این سفر با محوریت سفر مدیرعامل منطقه آزاد قشم پرداخته اند. بعنوان نمونه، خبرگزاری وزین تسنیم در این خصوص نوشته است که، در دومین روز از حضور عادل پیغامی، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه هیاتی متشکل از دبیر شورایعالی مناطق ازاد کشور و مدیران عامل سایر مناطق آزاد رایزنی‌ها برای توسعه دیپلماسی مناطق ازاد به ویژه قشم با کشور عمان در دستور کار قرار دارد و. (به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم). باید گفت، اگه مدیرعامل منطقه آزاد قشم و جناب عبدالملکی توانستند دو ساعت در خصوص دیپلماسی عمومی حرف بزنند، صلاحیت دریافت جایزه دارند. چرا خودمان را گول می‌زنیم. تقاری شکسته و بعضی‌ها هم بله. داستان همین است، چرا اسطوره سازی می‌کنید از افرادی که حتی خودشان هم سطح صلاحیت شان را می‌دانند؟

بازدید عبدالملکی از سازمان شهرک‌های صنعتی مدائن عمان + عمان جاهای قشنگی داره حجت الله، یه سری بزن

هیات ایرانی با فیصل الرواس رئیس اتاق بازرگانی و صنایع عمان، هیأت رئیسه این اتاق و اعضای شورای مشترک بازرگانی عمان و ایران و تعدادی از فعالین بخش خصوصی این کشور از مهمترین رویداد‌های دومین روز سفر به عمان می‌باشد. در این نشست عبدالملکی و مدیران مناطق آزاد قشم، چابهار، کیش، اروند و ارس زمینه‌ها و ظرفیت‌های همکاری مشترک با طرف عمانی را تشریح نمودند. همچنین بازدید از سازمان شهرک‌های صنعتی مدائن در کشور عمان که زیر نظر سازمان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی عمان فعالیت می‌کند و گفتگو با مدیرعامل و معاونین این منطقه از دیگر برنامه‌ها بود.

بازدید عبدالملکی از سازمان شهرک‌های صنعتی مدائن عمان + عمان جاهای قشنگی داره حجت الله، یه سری بزن

بازدید عبدالملکی از سازمان شهرک‌های صنعتی مدائن عمان + عمان جاهای قشنگی داره حجت الله، یه سری بزن

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه همچنین با قیس الیوسف وزیر تجارت و صنعت و توسعه سرمایه گذاری و رئیس طرف عمانی کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی دیدار و گفتگو کرد.

بازدید عبدالملکی از سازمان شهرک‌های صنعتی مدائن عمان + عمان جاهای قشنگی داره حجت الله، یه سری بزن

بماند از ما به یادگار برای اثبات تعهدات ما به کشور، انقلاب، ولایت و قانون اساسی مان. باشد که تاریخ گواهی دهد بر دلسوزی ما و هشدار‌هایی که دادیم. با کسی حب و بغض نداریم، اما از کنار منافع ملی و خطوط ارزشی و انقلابی، به راحتی عبور نمی‌کنیم حجت الله عزیز.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین