پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۹۸۶
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
دیروز شاهد اعتراض و تحسن بخشی از نیرو‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محوطه وزارتخانه و ساختمان آزادی بودیم. تجمع کم سابقه‌ای که شاید بتوان آن را شاخصی نمایان بر ضعف مدیریتی جناب عبدالملکی دانست. وزیر، با حضور در جمع کارکنان معترض، توضیحاتی ارایه نمود و وعده‌هایی برای آینده داد.

شعار سال: از موارد نادر در تاریخ اداری جمهوری اسلامی ایران؛ اعتراض و اعتصاب کارکنان یک وزارت‌خانه؛ علیه وزیر است. رویداد نامیمونی که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رخ داد و کارکنان در محوطه وزارت‌خانه برعلیه جناب وزیر و در اعتراض به وضعیت خود، شعار سر دادند.

اعتراضات به ناکارآمدی‌ها به درون وزارت کار کشیده شد+ توضیحات عبدالملکی

شعار بر علیه وزیری که در خصوص ساختن لامبرگینی، اندازه خودرو‌ها و اشتغال‌زایی با یک میلیون تومان، صحبت‌ها و پیشنهادات عدیده داشت. کارکنان می‌گفتند، وزیر بی کفایت، خجالت، خجالت!

تعداد بازدید : 23

بعد از تجمع جمعی از کارمندان وزارت کار در اعتراض به ناعادلانه بودن نظام پرداخت حقوق و دستمزد ، وزیر کار ضمن تأیید این موضوع دستور داد کمیته ویژه‌ای برای ساماندهی امور رفاهی این وزارتخانه تشکیل شود. عبدالملکی با حضور در بین کارکنان بیان داشت، نظام ناعادلانه حقوق و دستمزد باید اصلاح شود. افزایش کارانه، رفاهیات، حقوق و دستمزد، پاداش و عیدی کارکنان ستادی و استانی وزارت کار در دستور کار است !

اعتراضات به ناکارآمدی‌ها به درون وزارت کار کشیده شد+ توضیحات عبدالملکی

عبدالملکی، دوستان و شرکا؛ جریان انحرافی جدید

پول‌پاشی روش وزیر کار برای بستن دهان منتقدان/ چرا مجلس وزیر کار را استیضاح نمی‌کند؟

صبحت‌های تند نماینده مجلس علیه وزیر کار را ببینید؛ به راستی در پشت پرده ماجرای عدم استیضاح عبدالملکی چه می‌گذرد؟!
تعداد بازدید : 19

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین