پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۹۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
طی حکمی از سوی صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، نعمت الله ترکی به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد. پیش از این محمد اسکندری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بود که حضورش با حاشیه هایی چند نیز همراه گردیده بود. از سوابق نعمت‌الله ترکی می‌توان به معاونت اقتصادی استانداری تهران در زمان استانداری تمدن(ریاست جمهوری احمدی نژاد)، ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران ، معاونت وزارت راه و شهرسازی و معاون سازمان انرژی اتمی از آبان ۱۴۰۰ از سوی محمد اسلامی،اشاره کرد.

شعار سال : با حکم سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی «نعمت الله ترکی» به‌عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد. در حکم «سید صولت مرتضوی» آمده، نظر به تعهد، شایستگی صلاحیت‌های علمی و اجرایی، جنابعالی با استناد به بند «ج» قانون اصلاح ماده ۱۱۳ قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب می‌شوید.

انتصاب نعمت الله ترکی به سرپرستی جدید صندوق بازنشستگی کشوری

انتظار می‌رود در گام دوم انقلاب اسلامی ضمن توجه به اولویت‌ها و تدابیر دولت مردمی سیزدهم و نقش ویژه آن صندوق در رسیدن به اهداف و سیاست‌های کلان نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی با رعایت قانون‌مداری و درنظرگرفتن حقوق صاحبان، اصلی یعنی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تمهیدات لازم را جهت انجام دقیق و پیوسته وظایف محوله بر اساس، قوانین مقررات و مفاد اساسنامه صندوق به عمل‌آورید.

انتصاب نعمت الله ترکی به سرپرستی جدید صندوق بازنشستگی کشوری

در خصوص سوابق نعمت‌الله ترکی می‌توان به مواردی همانند، معاونت سازمان انرزی اتمی، معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان اداری و استخدامی کشور ، ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، مشاور استاندار تهران، معاونت برنامه ریزی و توسعه مدیریت استانداری تهران، مدیرکلی بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین دبیری شورای اداری استان تهران اشاره نمود.

پیش از این «محمد اسکندری» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بود که با حکم عبدالملکی برای این پست انتخاب شده و بدلیل دریری ایجاد شده با کارکنان و برخی سو تفاهم ها و سو عملکردها ، عزل شد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
0
0
کامل ترین شکل خبر را می روید و قابل تحسین هستید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین