پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۴۵
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲
کارخانه شیر شهرستان چرداول بعد از سالها فعالیت تعطیل شد وکارخانه نوشابه سازی(کولاک غرب) این شهرستان هم نیمه تعطیل شده است.
شعارسال: حسن روحانی در وعده های انتخاباتی خود برای ریاست جمهوری، گشایش اقتصادی را به مردم وعده داده بود، اما حالا بعد از گذشت بیش از سه سال از انتخاب آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور کشورمان کاملا برای همه قابل لمس و مشهود می باشد که گشایش اقتصادی که اتفاق نیافتاد هیچ، قفل هایی هم به اقتصاد نیمه جان کشورمان زده شده است که بعید به نظر می رسد در آینده ای نزدیک بتوان باکلیدی آن را باز کرد.

شرایط کنونی کشور حکایت از این دارد که حرفهای آقای روحانی در روزهای اوایل انتخابات فقط شعار و "وعده های سرخرمنی" بود که داده شد.

تنها کارخانه شیر شهرستان چرداول بعد ازسالها فعالیت ودر پسا برجام تعطیل شد.

عملیات احداث این کارخانه در سال1387آغاز شد وشیر تولیدی این کارخانه در استان ایلام وسایر استانهای همجوار به فروش می رسید.

قیمت لبنیات به خصوص شیر ازسوی دولت تعیین می شود که این موضوع تا حدی مشکلاتی را برای دامدار وکارخانجات شیر ایجاد کرده است که برای رونق بخشی به این بازار باید انحصار وجود نداشته باشد واین یکی از مشکلات کارخانجات شیر است.

تعطیلی این کارخانه در چرداول،جریان فروش شیر دامداران را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است وبا تعطیلی این کارخانه که شیر دامداران را خریداری می کرد مشکلاتی را به بعضی از دامداران تحمیل می کند.

با تعطیلی این کارخانه که شیر پاستوریزه تولید می کرد ،مردم این شهرستان به مصرف شیر فله ای روی آورده اند واین کار احتمال شیوع بیماریهای مشترک بین دام وانسان در سطح شهرستان را افزایش می دهد.

این وضعیت برای کارخانه نیمه تعطیل نوشابه سازی(کولاک غرب)شهرستان چرداول هم دور از دسترس نیست.

این کارخانه تولید کننده نوشابه وآب معدنی با برند تجاری پرسیکا می باشد.

مدیر این کارخانه که بارها واحد نمونه تولیدی در سطح استان ایلام را بدست آورده است تعدادی از نیروهای این کارخانه را به جهت جلوگیری از تعطیلی کامل اخراج کرده است.

در حال حاضر تنها یک خط تولید در این کارخانه مشغول به فعالیت است.

این در حالیست که مسئولان استان ایلام وشهرستان بارها از این دو کارخانه بازدید داشتند وبرحل مشکلات این دو کارخانه هم تاکید داشتند اما هنوز مشکلات این دو کارخانه ادامه دارد وکسی هم به فکر نیست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری آوای مهران، تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 آبان 1395، کدخبر: 23208، www.avayemehran.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین