پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۷۰۹۹۹
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
سرپرست معاونت حسابرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی شهر و استان تهران طی نامه‌ای به رئیس اتاق بازرگانی تهران از ایجاد یک واسط نرم‌افزاری در پنجره ملی خدمات مالیاتی خبر داده است که به موجب آن، مؤدیان مالیاتی می‌توانند لیست تمامی پذیرنده‌های خود را مشاهده کنند.
شعار سال: سرپرست معاونت حسابرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی شهر و استان تهران طی نامه‌ای به رئیس اتاق بازرگانی تهران از ایجاد یک واسط نرم‌افزاری در پنجره ملی خدمات مالیاتی به نشانی MY.TAX.COV.IR خبر داده است که به موجب آن، مؤدیان مالیاتی می‌توانند از طریق وارد کردن شماره ملی خود، لیست تمامی پذیرنده‌های خود را مشاهده کنند.

حسین زمانی در این نامه توضیح داده است این امکان در اجرای مقررات ماده ۱۱ قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان و به منظور ساماندهی دستگاه‌های کارتخوان بانکی و درگاه‌های پرداخت الکترونیکی توسط سازمان امور مالیاتی کشور برای مؤدیان مالیاتی فراهم شده است.

بر اساس آنچه که در بخش دیگری از این نامه آمده است، امکان اتصال هر پذیرنده به پرونده مالیاتی متناظر، درخواست غیر فعال‌سازی پذیرنده، حذف ثبت‌نام اضافی ایجاد شده توسط بانک مرکزی و یا ایجاد فعالیت جدید متناظر با پذیرنده موجود در این تارنما پیش‌بینی شده است.

این مقام مسئول در سازمان امور مالیاتی از رئیس اتاق تهران درخواست کرده است که با توجه به اندک زمان باقیمانده تا اتمام مهلت مقرر جهت تناظر پذیرنده‌های فعال قبلی با پرونده‌های مالیاتی و به منظور جلوگیری از عواقب ناشی از عدم اجرای مقررات یاد شده و نیز ایجاد وقفه در کسب‌وکار فعالان اقتصادی، این موضوع به اعضای اتاق اطلاع‌رسانی شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه اقتصادی آسیا، تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر: ۷۸۵۹، www.asianews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین