پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۰۵
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خواستار تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام شهرستان بانه شد.
شعارسال: محسن بیگلری ظهر امروز یکشنبه در جریان بازدید از پروژه های آموزشی نیمه تمام شهرستان بانه که با همراهی مسئولان آموزش و پرورش شهرستان و همچنین مدیر کل نوسازی مدارس استان کردستان همراه بود، گفت: تکمیل هر چه سریعتر پروژه های نیمه تمام آموزشی در شهرستان بانه و آماده شدن آنها برای مهر ماه لازم و ضرورری است.

وی بر لزوم تلاش بیشتر مسئولان برای تسریع در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی و سایر پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان بانه تأکید کرد و به مسئولین شهرستانی هم تاکید نمود تا در جهت جلب اعتماد و آسان کاری ساخت پروژه های آموزشی، آموزش و پرورش را یاری کنند.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انتظار می رود که تمامی ادارات و سازمان های دولتی شهرستان آموزش و پرورش را در راستای ارائه خدمات مناسب آموزشی و تربیتی یاری کنند.

وی با اشاره به لزوم آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس در مهر ماه، عنوان کرد: تامین فضای مناسب و استاندارد آموزشی یکی از نیازهای لازم و ضروری است و در همین راستا باید از تمامی ظرفیت های در اختیار نیز بهره برداری کرد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هم در حاشیه این بازدید ها ضمن قدردانی از تلاش های آموزش و پرورش بانه، مجمع خیرین مدرسه ساز و به ویژه خیرین نیک اندیش شهرستان، مشارکت مردم بانه را در بحث مدرسه سازی بی نظیر توصیف کرد و گفت: شهرستان بانه مقام اول مدرسه سازی را در استان دارد.

شهرام سعیدی عنوان کرد: به دلیل محدودیت در اعتبارات برنامه ریزی شده است تا پروژه های با پیشرفت فیزیکی مناسب در اولویت قرار گیرند.

وی با اشاره به لزوم جذب اعتبارات بیشتر برای نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان گفت: انتظار می رود که از محل اعتبارات استانی و ملی این بخش مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش بانه نیز در این بازدید ها از مشارکت خیرین نیک اندیش مدرسه ساز در شهرستان به نیکی یاد کرد و گفت: به یاری خدا تا اول مهر ماه ۹۴ برخی از پروژه ها به اتمام می رسد و به مجموعه فضاهای آموزشی بانه افزوده خواهند شد.

شایان ذکر است که پروژه های کمالی، شهید دستغیب، سالن ورزشی توحید، شهید آمنه خدری و علیمحمدی از جمله پروژه هایی بودند که مورد بازدید نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه و هیئت همراه قرار گرفتند که در این بازدید توضیحات لازم در خصوص میزان پیشرفت فیزیکی آنها از سوی مسئولان و مجریان ارائه می شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی هدانا، تاریخ انتشار: 22 تیر 1394، کدخبر: ۱۰۳۳۱۰، www.hodana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین