پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۶۸۰
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: استخدام‌های غیرقانونی دانشگاه علوم پزشکی کردستان را به‌صورت جدی از طریق وزیر پیگیری می‌کنم.
شعار سال: نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: استخدام‌های غیرقانونی دانشگاه علوم پزشکی کردستان را به‌صورت جدی از طریق وزیر پیگیری می‌کنم.

محسن بیگلری، با اشاره به انجام برخی استخدام‌های غیرقانونی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: استخدام‌های غیرقانونی دانشگاه علوم پزشکی کردستان را به‌صورت جدی از طریق وزیر پیگیری می‌کنم تا بلکه ظلمی به جوانان فارغ‌التحصیلی که سالیان سال، چشم‌انتظار استخدام هستند، نشود.

وی گفت: خانواده داریم که چهار تا پنج نفر جوان لیسانس و فوق‌لیسانس بیکار دارند و نباید با استخدام‌های غیرقانونی برخی افراد، فرصت از این جوانان گرفته شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس تصریح کرد: بابت هرگونه استخدامی‌هایی که با پارتی‌بازی انجام شده باشد، اگر به بنده اطلاع بدهند، موضوع را از طریق وزیر پیگیری می‌کنم تا آن استخدامی صورت نگیرد.

بیگلری افزود: متأسفانه تاکنون مدرک مستند و موثق در مورد برخی استخدام‌های غیرمجاز به دست ما نرسیده تا موضوع را پیگیری کنیم، اما از حق جوانان کردستانی دفاع می‌کنم.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1724869 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین