پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۹۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی از عملکرد دو دستگاه مالیات و اقتصاد و دارایی در کردستان انتقاد کرد و گفت: عملکرد این دو بخش در کردستان جای انتقاد زیادی دارد.
شعارسال: محسن بیگلری در نشست با هیات نمایندگان اتاق بازرگانی سنندج اظهار داشت: متاسفانه در کردستان حوزه اقتصاد و دارایی که جایگاهی ویژه در توسعه دارد به هیچ عنوان عملکرد قابل قبولی نداشته است و این روند جای انتقاد دارد.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب بخش مالیات در کردستان عنوان کرد: حوزه مالیات و عملکرد این بخش نیز مورد انتقاد جدی است و من در اولین فرصت این وضعیت را با مسئولان کشوری در ماین می گذارم.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حوزه مالیات و اقتصاد باید به عنوان موتور محرکه های توسعه کردستان عمل کنند که در شرایط فعلی نه تنها موتور محرکه نیستند، بلکه باعث توقف در انجام کارها نیز می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره توانمندی نیروی انسانی در استان کردستان، بیان کرد: کردستان در حوزه نیروی انسانی توانمند و متخصص یکی از مناطق ویژه کشور است و انتظار می رود که دولت از این ظرفیت ها به شکل بهتری استفاده کند.

وی با اشاره به وعده های دولت تدبیر و امید در استان کردستان بیان کرد: یکی از وعده های دولت استفاده از نیروهای کردستانی در مدیریت های کشوری بود که تاکنون این مهم به خوبی عملیاتی نشده است و انتظار می رود که این روند به شکل بهتری دنبال و پیگیری شود.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: معمولا در سایر استانهای کشور از نمایندگان ادوار در مدیریت های کلان کشوری استفاده می شود ولی این مهم در کردستان تاکنون نادیده گرفته شده است.

وی در پایان گفت: کردستان در تمامی حوزه ها دارای ظرفیت های خوبی است که با کمال تاسف از این ظرفیت ها به خوبی بهره برداری نشده و امروز استان ما در شاخص های توسعه در رتبه های آخر قرار دارد و به همین دلیل لازم است که تعامل و همکاری بهتری برای جبران کمبودهای این بخش در دستور کار قرار گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری اتاق بازرگانی، تاریخ انتشار: پنجشنبه 6 خرداد 1395، کدخبر: - ، www.snaccim.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین