پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۱۹۳
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
شهیندخت مولاوردی به همراه سایر مشاوران و معاونان رییس جمهور در امور زنان و خانواده دولت‌های هفتم، هشتم، یازدهم و دوازدهم به اتهامات وارده در برنامه جهان‌آرا پاسخ دادند.
شعار سال: برنامه جهان آرا به مناسبت روز زن گفتگویی میان دو کارشناس برگزار کرد و در آن از برگزاری یک نشست در زمان ریاست جمهوری حسن روحانی با محوریت «زنان روسپی» انتقاد کرد. کارشناس برنامه صداوسیما، دولت اصلاحات و معاونت زنان دولت حسن روحانی را به تلاش برای جا انداختن روسپیگری به عنوان یک شغل متهم کرد. این کارشناس مدعی شد دولت روحانی به دنبال این بوده که از بیت المال مسلمین استفاده کنند تا زنان تن‌فروش به رسمیت شناخته شوند و بتوانند خدمات جنسی بدهند.
 
تعداد بازدید : 43

شهیندخت مولاوردی چنین اظهاراتی را کذب خوانده و گفته اتهاماتی که درباره این نشست تخصصی که به حمایت از روسپی‎گری تعبیر شده، کذب است. عنوان این نشست «نشست تخصصی سلامت زنان و رفتار‌های پرخطر با تاکید بر ایدز» بوده است. در این نشست خانم دکتر محرز یکی از کارشناسان حاضر بود، اما این‌ها عنوان نشست را هم تغییر دادند و مدعی شدند می‌خواستیم کارت سلامت به زنان روسپی بدهیم.

او گفت این اتهام جدیدی نیست و من در دادگاه کارکنان دولت نسبت به همین اتهامی که از صداوسیما پخش شده تبرئه شده‌ام. در دفاعیاتم هم گفتم که همزمان با همین اتهامات به معاونت زنان، خانم مینو محرز به جلسه‌ای در ستاد امر به معروف و نهی از منکر دعوت شده بودند که ریاست وقتش با خانم وحید دستجردی بود. دکتر محرز در آنجا همان مباحث نشست تخصصی معاونت زنان را با تفصیل بیشتر مطرح کردند؛ طوری که در صورتجلسه‌ای که نماینده معاونت برای من تنظیم کرده بود ادامه بحث ایشان به جلسه بعد هم موکول می‌شود.

مولاوردی افزود: صحبت‌های مشابه خانم محرز در ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اعتراض هیچی کسی مواجه نشد و هیچکس کفنی نپوشید و بیانیه‌ای هم علیه‌اش صادر نشد، چون بحث‌ها کارشناسی بود، در حالی که من را به همین اتهام به دادگاه کشاندند و محاکمه شدم.

شهیندخت مولاوردی معاون زنان دولت روحانی به همراه معصومه ابتکار و زهرا شجاعی جوابیه‌ای در همین رابطه در اختیار رویداد۲۴ قرار داده‌اند که به این شرح است: «إِنَّ الَّذِینَ جَاءُوا بِالْإِفْکِ عُصْبَةٌ مِنْکُمْ ۚ لَا تَحْسَبُوهُ شَرًّا لَکُمْ ۖ بَلْ هُوَ خَیْرٌ لَکُمْ ۚ لِکُلِّ امْرِئٍ مِنْهُمْ مَا اکْتَسَبَ مِنَ الْإِثْمِ ۚ وَالَّذِی تَوَلَّىٰ کِبْرَهُ مِنْهُمْ لَهُ عَذَابٌ عَظِیمٌ/ نور:۱۱»

نظر به پخش برنامه جهان‌آرا شبکه افق صداوسیما که در آن علیه سیاست‌ها و برنامه‌های حوزه زنان و خانواده در دولت‌های «اصلاحات» و «تدبیر و امید» از سوی «به اصطلاح کارشناس برنامه!»، صراحتا اتهام‌افکنی و دروغ‌پردازی صورت گرفت، ضمن محفوظ داشتن حق پیگرد قضایی از مراجع ذی‌صلاح نسبت به عوامل برنامه و این فرد، مجدانه از مدیریت صداوسیما مراتب حضور در همان برنامه جهت ارائه توضیحات را خواستار است تا افکار عمومی با استماع این نظرات و دفاعیات، خود به قضاوت بنشیند و البته که عمیقا باور داریم که اوست بهترین وکیل و بهترین قاضی؛ و توفیق از خداست.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از رویداد ۲۴، تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: rouydad۲۴.ir/۲۹۵۷۴۸
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین