پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۲۱۱
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
اسم عدنان عفراویان، شما را به اشتباه نیندازد، همان باشو غریبه کوچک است. با فیلمش گریستید، امروز هم شنیدن داستان زندگی اش بگریید. سه دولت آمده و رفته و عدنان منتظر موافقت برای گرفتن جواز یک دکه است! حداقل به خاطرات نستالوژیک خودتان احترام بگذارید آقایان مدیر
شعار سال: جناب آقای دکتر اسماعیلی
وزیر محترم و بزرگوار فرهنگ و ارشاد اسلامی
جناب آقای دکتر خلیلیان
استاندار محترم و معزز استان خوزستان

با سلام و احترام
همان طور که می‌دانید سال هاست که جامعه ایرانی و حتی جامعه اهل فن در اقصانقاط جهان، عدنان عفراویان را به نام «باشو» می‌شناسند و برای همه آن‌ها، باشو یادآور دوران سخت و تلخ جنگ تحمیلی است.
متأسفانه ایشان هنوز بیمه نیستند و صندوق اعتباری هنر، ایشان را در زمره مستمری‌بگیران قرار نمی‌دهد. حدود بیست سال است که عدنان عفراویان به هردری می‌زند تا یک دکه، یک کیوسک در لشکرآباد داشته باشد تا در سرما و گرما مجبور نباشد مدام زیر سقف مغازه‌های دیگر برود و یا کلاً کارش را درروز‌های بارانی تعطیل کند.
تا حالا سه دولت آمده و رفته و چندین شهردار و مدیرکل ارشاد و شورای شهر و استاندار آمدند و رفتند و دریغ از گوشه‌چشمی به درخواست باشو!
فیلم باشو اگر برای مردم این سرزمین خاطره است، برای باشو، اما یک عمر زندگی میان جنگی است که هنوز تمام نشده است.
ما امضاکنندگان این کارزار، درخواست داریم فوراً اقدامات لازم برای حمایت از عدنان عفراویان صورت گیرد.

با تشکر


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کارزار، تاریخ انتشار:۲۶ دی ۱۴۰۰، کدخبر:۲۶۲۵۳، www.karzar.net
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین