پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۷۱۲۷۳
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
اینکه به شکلی احمق وار کانال سوئز را پر خطر بنامیم و با تبلیغات رسانه‌ای، افکار عمومی را متاثر کنیم، هیچ تاثیری روی واقعیات اقتصادی ندارد. اقتصاد سود می‌خواهد و کاهش ریسک. کریدور «شمال جنوب»، در صورتی موفق می‌شود که در خصوص سه مولفه هزینه، امنیت و فناوری، مزیت نسبی و رقابتی ایجاد کند.
شعار سال: حداکثر برد تبلیغات رسانه‌ای وابسته به اقتصاد سیاسی در ایران، جهت دهی به افکار عمومی است.
شهروندانی که اطلاع چندانی از واقعیات تجارت بین الملل نداشته و بنا بر اعتماد جاری در سیستم، به سمت شعار‌ها و ادعا‌ها کشیده می‌شوند.

اما واقعیت تجارت تعارف پذیر نبوده و نمی‌توان با آن برخورد دستوری داشت. بر این قاعده ضروری است که مدیران و متولیان فعال در این کریدور، در خصوص سه مولفه هزینه، امنیت و فناوری، شفاف سازی نموده و از شعارگرایی فاصله بگیرند.
هزینه، امنیت، فناوری، سه شرط اقبال به کریدور «شمال جنوب»
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعارسال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین