شعار سال: حداکثر برد تبلیغات رسانهای وابسته به اقتصاد سیاسی در ایران، جهت دهی به افکار عمومی است.
شهروندانی که اطلاع چندانی از واقعیات تجارت بین الملل نداشته و بنا بر اعتماد جاری در سیستم، به سمت شعارها و ادعاها کشیده میشوند.
اما واقعیت تجارت تعارف پذیر نبوده و نمیتوان با آن برخورد دستوری داشت. بر این قاعده ضروری است که مدیران و متولیان فعال در این کریدور، در خصوص سه مولفه هزینه، امنیت و فناوری، شفاف سازی نموده و از شعارگرایی فاصله بگیرند.
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعارسال