پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۷۱۳۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
در حالی که بحث هدفمندی در پرداخت یارانه‌ها تاکید بر روی شناسایی افراد اصلی مشروع به دریافت یارانه، میزان یارانه نقدی پرداختی، سرفصل‌هایی که منابع تجمیع شده از یارانه باید بدان اختصاص یابد و مواردی همانند دارد، اما مشاهده می‌شود که متاسفانه از هر چند مورد، غفلت شده و به اصلاح عوام، بشکلی گتره‌ای، اقدام به دادن یارانه‌ها می‌شود. آیا از ذهن مدیران مربوط به این امور مغز وجود ندارد؟ آیا قانون نباید توسط ضمانت‌های اجرایی نظارت و پاسداشت شود؟ آیا کشور آنقدر هردمبیل شده که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قادر به ارایه بانک اطلاعاتی تخصصی این کار نیست؟ صحبت‌های دکتر محمد اولاد در این خصوص شنیدنی است.
شعار سال: پایان سال نزدیک است. قرار بود در دی‌ماه یارانه خانوار‌ها دو برابر شود، اما هنوز خبری نیست. نه تنها زمان‌بندی‌های اعلامی برای اجرای چنین تصمیماتی اغلب جا‌به‌جا می‌شود بلکه منابع اجرای آن نیز نامعلوم است.

تعداد بازدید : 4

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرمی خبر ۲۴
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
0
0
تا امثال شریعتمداری و عبدالملکی وزیر هستند، وضع بهتر از این نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین