پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۶۲۹
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
در پی پخش فیلم کوتاهی از حضور حمید سجادی روی سکو‌های ورزشگاه آزادی و تشنجی که در حضور وزیر ورزش روی سکو‌ها ایجاد شد، عده‌ای در ورزشگاه شایعه کردند وزیر ورزش از یک هوادار پرسپولیس سیلی خورده است.
شعار سال: روز پنجشنبه و در حین برگزاری بازی دو تیم ملی ایران و عراق برخی رسانه‌ها از برخورد یک هوادار پرسپولیسی با «حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان خبر دادند که یک منبع آگاه در همین رابطه توضیح داد: "اجرای سیلی زدن به صورت وزیر ورزش ساختگی است و اصلاً هیچ یک از هواداران پرسپولیس هیچ برخوردی با آقای وزیر نداشت. ماجرا از این قرار است که بین تماشاگران درگیری مختصری رخ داد و یک هوادار به سمت آقای سجادی یورش برد که ماموران انتظامی و محافظان او را دستگیر و بیرون از ورزشگاه هدایت کردند و این موضوع غائله یافت.
 
تعداد بازدید : 19
 
لازم به توضیح است که بر اساس کلیپ ضمیمه شده در متن خبر برخی از منابع خبری می‌گویند که، هنگام ورود حمید سجادی به ورزشگاه آزادی، یکی از هواداران پرسپولیس که برای تماشای بازی ایران و عراق در استادیوم حضور داشت، ناراحتی خود از شرایط این باشگاه را با سیلی به صورت وزیر ورزش نشان داد!

پیرو انتشار این کلیپ در فضای مجازی، شهروندی در قالب انتشار کامنت نوشته است که: بعد از چک افسری که اون بزرگوار به صورت استاندار جدید آذربایجان شرقی زد، این چک به صورت یک مسئوله که چک افسری محسوب نمی‌شه بلکه چک ورزشی به حساب می‌یاد و نباید جای گلایه داشته باشه!
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ، تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر:۱۲۵۳۲۳، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین