پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 04
کد خبر: ۳۷۱۷۷۰
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
این اولین بار نیست که در برخی سازمان‌های کشور شاهد چنین اتفاقات عجیب و غریبی هستیم، اما حالا که پای بیت المال و منافع عمومی در میان است از مدیران آن انتظار می‌رود که به صورت شفاف بیان کنند این املاک که شامل زمین و ساختمان هستند دقیقا توسط چه افرادی تصرف شده اند و چرا تلاش‌ها برای رفع تصرف آن‌ها بدون نتیجه بوده؟
شعار سال: هر دم از باغ دخانیات بری می‌رسد و گویا حاشیه‌های یکی از مهم‌ترین صنایع کشور تمامی ندارد فقط با توجه به فوکوس رسانه‌ها روی بخش‌های دیگر حساسیت اتفاقات عجیب و غریبی که در صنعت دخانیات کشور می‌افتد به ندرت به گوش مخاطبان می‌رسد. شرکت دخانیات ایران سال قبل را با زیان انباشته ۳۶۵ میلیارد تومانی به پایان رساند این زیان در حالی رقم می‌خورد و از جیب بیت المال برای جبران آن هزینه می‌شود که طبق مستندات ۱۵ فقره از املاک دخانیات ایران از سال‌ها پیش در تصرف اشخاص غیر بوده و زور دخانیاتی‌ها برای رفع تصرف نیز به جایی نرسیده است.

البته این اولین بار نیست که در برخی سازمان‌های کشور شاهد چنین اتفاقات عجیب و غریبی هستیم، اما حالا که پای بیت المال و منافع عمومی در میان است از مدیران آن انتظار می‌رود که به صورت شفاف بیان کنند این املاک که شامل زمین و ساختمان هستند دقیقا توسط چه افرادی تصرف شده اند و چرا تلاش‌ها برای رفع تصرف آن‌ها بدون نتیجه بوده؟
 
املاک دخانیات ایران در تصرف چه کسانی است؟!!!

چنین مشی غلطی می‌تواند راه دست درازی به بیت المال را باز کند و املاک دخانیات ایران نیز با عرق کارگران و پول مردم خریداری شده پس هیچ چیز بهتر از شفافیت در این باره نیست. منتظریم تا اولاً اسامی متصرفان این املاک، دوماً عاملان به نتیجه نرسیدن رفع تصرف و سوماً گزارش تلاش‌های صورت گرفته در سازمان‌های مربوط به حل این موضوع در اختیار قرار گیرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی رصد روز ، تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر:۶۸۱۵۰، www.rasaderooz.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین