پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۸۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب و سالگرد ورود امام خمینی به ایران، نمایشگاهی از عکس‌های بهمن ۵۷ در تالار آیینه برج آزادی برپا شد.

شعار سال: در نمایشگاه عکس‌های بهمن ۵۷ آثاری با موضوع تظاهرات مردم انقلابی ایران، ورود تاریخی امام به ایران پس از ۱۴ سال تبعید، دیدار قشرهای مختلف مردم با امام در مدرسه رفاه و... به نمایش درآمده است. این نمایشگاه در روز سه‌شنبه همزمان با سالروز تاریخی ۱۲ بهمن در تالار آیینه برج آزادی آغاز به کرده و تا ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی ، میزبان علاقه‌مندان است. شهروندان گرامی می‌توانند در ۱۰ روز آینده هر روز بین ساعت‌های ۱۰ تا ۱۶ از نمایشگاه عکس‌های انقلاب در برج آزادی تهران بازدید کنند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی هنر آنلاین ، تاریخ انتشار: 12  بهمن1400، کدخبر:169830 ،www.honaronline.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
0
0
22 بهمن نه طلیعه فجر و بهار ازادی بلکه دقیقا مرگ ازادی بود و پایان اراده مردم بر تعیین سرنوشت کشورشان بود و ابلهانی که جشن ازادی گرفتند و سرود بوی گل و سوسن سر دادند باید از شرم بمیرند. انقلاب ما انسانها را از یوغ قدرتها رها نمیکند زیرا یوغی درکار نیست و وابستگی بدلیل عقبماندگی در علم و اشتغال و خودوابستگی اقتصادی برای گذران زندگی، اسارت محسوب نمیشود بلکه انقلاب رهائی بخش ما طناب کوتاه و محکم به پای افراد میزند اما معیشت انها را با شیوه های مختلف و موقت در حد وابستگی به خود، رونق میدهد هرچند برخی گرسنگی در ازادی را بر سیری در اسارت ترجیح میدهند و برای شخصیت و اندیشه خود عزت و ارزش قائلند. غرب، استحمارگر و استثمارگر نبوده و نیست و برای گسترش اگاهی در جهان، علوم مختلف ضروری عام را در اختیار جهانیان قرار میدهد. در رقابت با رشد شگفت انگیز اقتصاد دانش بنیان غرب، جهان سومیها علیرغم قدمت تمدن چندهزارساله که از قافله حرکت شتابان علم عقب مانده اند، جز فروش منابع یا کار در شرکتهای بزرگ غربی کاری نکرده اند.
مدیر پایگاه

سلام 
کامنت انتقادی شما ، شورشی نظری بر آشفتگی های موجود و وضع نامناسب اقتصادی جاری در کشور است. اما با وجود بهره مندی از برخی رگه های حقیقت ، به خشم و عصبانیت ، برخی منطق ها و واقعیت ها را نادیده گرفته و منکر شده است. 
بنظرشما آیا اصل انقلاب 57 و رسالت های تمدنی و ضد استعمار و استثماری آن قابل انکار است؟ 
آیا موج چهارم شناخت بشری(ترکیب علم با دین)  که در کمتر از 15 سال آینده در تمامی کشورها بشکل آشکار مشاهده خواهد شد( از 1985 آغاز شده است) ، قابل انکار است ؟ 

آیا بدکارکردی وکج کاری گروهی از مدیران اجرایی کشور و منافق صفتی و مخفی کردن چهره پلید خود در پشت دین و گروه های سیاسی چپ و راست ، در گام دوم انقلاب ، قابل اصلاح نیست ؟ 
اینجا ایران اسلامی و کشور خود شماست. مالکیت این کشور برای شماست . سرافرازی این کشور افتخار شما و سرشکستگی آن ، مایه ملامت شماست. 

بهترنیست بجای ناامیدی و یاس ، سازنده کشور خودمان باشیم. مشکلات و انحرافات و بدعت ها ، قابل انکار نیست ، اما ما  می سازیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین