پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۳۷۱۸۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونایی این استان، تصمیم بر این شد تا به مدت یک هفته مدارس تهران به صورت غیرحضوری برگزار شود.
شعار سال: محسن نایبی افزود: برای مقابله با شیوع سویه جدید کرونا امیکرون و کنترل شرایط موجود و با توجه به حساسیت کودکان تصمیم بر این شد تا مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها به مدت یک هفته تعطیل شوند.
وی یادآور شد: بحث جدی و مهم سویه جدید کرونا قدرت سرایت و شیوع بالای آن نسبت به سویه‌های قبلی است.

نایبی اظهار داشت: بر این مبنا از روز چهارشنبه ۱۳ بهمن به مدت یک هفته تمامی مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها تعطیل هستند و مدارس به صورت غیر حضوری فعالیت می‌کنند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: با وجود افزایش تعداد مراجعات افراد مبتلا به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، تعداد فوتی‌های کرونایی این استان تفاوت چندانی نکرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اقتصاد نیوز، تاریخ انتشار:۱۲ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۰۶۱۷۰/www.eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین