پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۱۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در حالی از اجرای بزرگداشت استاد عربعلی شروه خبر می دهد که مردم شهرستان قروه قریب به یکسال است در انتظار اجرای ان هستند.
شعارسال: روز گذشته حجت الاسلام رحیم جعفری در نخستین جلسه شورای عالی ترویج فرهنگ‌ ایثار و شهادت کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، از برگزاری بزرگداشت استاد عربعلی شروه خبر داد و گفت: این جشنواره ظرفیت خوبی برای تولید نمادها و المان‌های شهدا خواهد بود.

این در حالی است که قریب به یکسال است در شهرستان قروه خبر از برگزاری همایش بزرگداشت استاد عربعلی شروه به گوش می رسد اما تاکنون مردم شهرستان قروه تنها شاهد تمدید وعده های مسئولین بوده اند.

برگزاری جشنواره منطقه ای شعر شمیم ظهور نیز دیگر وعده ای بوده است که هم اکنون 2 سال از خلف ان می گذرد، در حالی که شاعران بسیاری از استان های همجوار آثار خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال نموده اند.

اجرای برنامه های شب های جزیره و نیز جشنواره موسیقی فولکلور کردی در شهرستان قروه نیز از دیگر وعده های محقق نشده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان قروه بوده است که با نزدیک شدن به فصل تابستان این وعده نیز تولد یکسالگی خود را جشن می گیرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قروه در گفتگو با خبرنگار سراب خبر کمبود بودجه را مهمترین دلیل عدم برگزاری برنامه های فرهنگی این شهرستان عنوان نمود و گفت: در سال گذشته نیز ما با کمبود بودجه مواجه بودیم و دلیل اصلی عدم برگزاری برنامه هایی چون شب های جزیره و جشنواره موسیقی فولکلور نیز همین بود.

حال از تمام وعده های خاک خورده فرهنگی در شهرستان قروه که بگذریم اما وعده نوپای راه اندازی سینما که قریب به 2 ماه از اعلام ان می گذرد را نیز نباید از یاد ببریم.

وعده ای که هم اکنون به یکی از مطالبات مردم این شهرستان پس از گذشت یک دهه نبود سینما در این شهرستان تبدیل شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از رسانه خبری سراب خبر، تاریخ انتشار: دوشنبه 24 خرداد 1395، کدخبر: 1905، www.sarabkhabar.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین