پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۲۳۷
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
با پیشرفت فناوری شاهد ساخت تصاویری بشدت نزدیک به واقعیت هستیم. روز به روز هم بر قدرت واقع نمایی تصاویر ساختگی، اضافه می‌شود. این قابلیت متاسفانه بشدت مورد سواستفاده سیاسی نیز می‌تواند قرار گیرد. بشدت مراقب جهت دهی‌ها و القائیات رسانه‌های بیگانه باشید. خرابه وطن، ارزش صد کاخ موجود در سرزمین بیگانه را دارد.
شعار سال: با پیشرفت فناوری، شاهد ساخت تصاویری بشدت نزدیک به واقعیت هستیم. روز به روز هم بر قدرت واقع نمایی تصاویر ساختگی، اضافه می‌شود. این قابلیت متاسفانه بشدت مورد سواستفاده سیاسی نیز می‌تواند قرار گیرد. بشدت مراقب جهت دهی‌ها و القائیات رسانه‌های بیگانه باشید. خرابه وطن، ارزش صد کاخ موجود در سرزمین بیگانه را دارد.

به ویدئو کلیپ زیر نگاه کنید. ممکن است در ابتدا اقدام به توهین و ابراز دلخوری نسبت به والدین این کودک و کم توجهی‌های آن‌ها به فرزند خود کنید. اما وقتی از واقعیت تکنیک پرده آبی پشت این تصاویر اطلاع پیدا می‌کنید، نظرتان نسبت به داستان عوض می‌شود.

لطفا بیشتر مراقب القائیات رسانه‌ها باشید.

تعداد بازدید : 54

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین