پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۷۲۳۸۲
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹
بنا بر هر دلیل ممکن، بیمه مرکزی یک ماه است که بدون رئیس کل مانده و غلامرضا سلیمانی رئیس کل سابق بیمه مرکزی به دلیل آنچه که اختلاف نظر با وزیر اقتصاد عنوان می‌شد، سرانجام در ۱۹ دیماه سالجاری از سمت خود کناره گرفت. انتظار می‌رود که وزیر اقتصاد با معرفی رئیس جدید، بساط برخی از ویژه کاری‌ها را در این تشکیلات عظیم اقتصادی ببندد.

شعار سال:نوزدهم دی ماه سال ۱۴۰۰ شمسی بود که خبری در فضای مجازی با مضمون استعفای غلامرضا سلیمانی ، رئیس کل بیمه مرکزی منتشر شد! غلامرضا سلیمانی که بر اساس برخی شایعات از گزینه‌ های رئیس کلی بانک مرکزی در دولت سید ابراهیم رئیسی بود، از سال ۱۳۹۷ شمسی ریاست بیمه مرکزی را بر عهده داشت. اما پس از انتشار خبر استعفای غلامرضا سلیمانی از رئیس کلی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، یک منبع آگاه اظهار کرد فرایند انتصاب رئیس کل بیمه مرکزی، پیچیدگی های خاص خود را دارد! براساس ماده (۱۹) قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری – مصوب ۱۳۵۰ شمسی، رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و تصویب هیئت وزیران منصوب می شود. ناگفته پیداست که تاخیر مکرر در معرفی رئیس کل بیمه مرکزی، به صنعتی که در سال گذشته ۸۲ هزار میلیارد تومان حق بیمه تولیدی داشته و امسال بنا دارد از مرز ۱۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کند، لطمه جدی خواهد زد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین