پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
جمعی از مردم مریوان با حضور در جلوی ساختمان فرمانداری این شهرستان نسبت به بی توجهی مسئولان دولتی به جاده ارتباطی مریوان- سنندج و عبور تانکر های حمل سوخت اعتراض کرده و خواستار توجه ویژه مسئولان به این جاده شدند.
شعارسال: جمعی از مردم مریوان و خانواده تعدادی از جان باختگان حادثه اخیر جاده مریوان- سنندج پیش از ظهر روز سه شنبه 13 مهرماه با تجمع در جلوی فرمانداری این شهرستان به کم کاری مسئولین اعتراض کردند.

تجمع کننده ها در شرایط آرام و بدون تشنج خواستار حل فوری عبور تانکر های سوخت از جاده مریوان- سنندج شدند، تعدادی از معترضین از فرماندار مریوان خواستار پاسخگویی شفاف شدند.

یکی از معترضین که برادر یکی از جان باختگان اخیر حادثه مریوان سنندج بود، خطاب به فرماندار مریوان، گفت: اغلب رانندگان تانکر عراقی گواهینامه ندارد و با بی احتیاطی در جاده های کردستان جولان می دهند .یکی دیگر از معترضین به جاده و قتگاه های استان کردستان به فرماندار ، گفت: چرا دولت مثل استان های همجوار تونل سد داریان را که چندین برابر جاده مریوان - سنندج است را یکساله تحویل می دهد اما تونل 1300 متری مریوان بیش از 15 ساله هنوز تکمیل نشده است و وعده دو سال دیگر تا اتمام این پروژه را می دهند.

سالانه در جاده مریوان و سنندج همشهریان مریوانی بخاطر جاده های نامناسب و پیچ در پیچ و همچنین بخاطر عبور تانکر های حمل سوخت عراقی -فاقد بیمه- به کام مرگ می روند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 13 مهر 1395، کدخبر: 914118، www.dana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
باز خوبه که حداقل اخیرا صدای اعتراض این مردم داره شنیده میشه! یه زمان بود مردم به جز خود خوری راهی به جز سکوت نداشتن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
واقعا صبر مردم هم دیگه حدی داره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین