پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۷۲۹۲۸
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
سهام عدالت، اسم عدالت را بی خود یدک می‌کشد. از تعیین افراد مشمول گرفته مشکل دارد تا تشکیل تعاونی‌ها و تعیین اعضای هیات مدیره و شیوه کار کردن آنها. از واریز سود مشکل دارد تا برخی شایعات مربوط به زد و بند‌ها بین شرکت‌های حاضر در سهام عدالت. حالا با درماندگی در موضوع پیش پا افتاده ای، چون سهام عدالت چطور قصد و ادعای اجرای عدالت اقتصادی می‌توانیم داشته باشیم؟ چی بپوشیم حالا!
شعار سال: در خبر‌ها آمده است که۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر سود سهام عدالت نگرفتند؛ شماره شبای معتبر اعلام کنید؟ شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) بیان داشته است که براساس آخرین آمار‌ها بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار سهامدار مشمول سهام عدالت، سود سهام سال ۱۳۹۸ خود را دریافت نکرده اند که این افراد باید هر چه زودتر اقدام به اعلام شماره شبای خود کنند.

داستان واگذاری سهام عدالت را خیلی‌ها نمی‌دانند. در دوره احمدی نژاد، اول قرار بود که به همه بدهند. بعد گفتند که از افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد شروع می‌کنیم. بعد‌ها به کارمندان دولت هم دادند. بعضی از کارگر‌ها هم بی نصیب نماندند.

اما خیلی از کارگر‌ها جاماندند. افرادی که به هر دلیلی برای یارانه درخواست ندادند یا نمی‌خواهند بدهند، جا ماندند.

مدیریت این سهام با فساد‌های عدیده روبرو شده است که داستان خاص خودش را دارد از تشکیل تعاونی‌ها گرفته تا انتخاب هیات مدیره ها. از شیوه فعالیت آن گرفته تا ... اگر وقتش برسد چنان افشاگری‌هایی بکنیم که عرش و فرش بعضی‌ها بر سرشان آوار شود.

حالا در توزیع سود آن مانده اند. پیدا کردن شماره حساب و شماره شبای افراد کاری دارد؟ یک درخواست استعلام ساده از بانک مرکزی کل مشکل را حل می‌کند. ببینید که منافع چه کسانی با این تاخیر تامین می‌شود.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین