پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۳۶۹
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۸
رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی درباره عواقب اعتماد به شرکت‌های خدماتی، نظافتی و قالیشویی‌های غیرمجاز هشدار داد.

شعار سال:سرهنگ "شهاب امینی" در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: بررسی‌های پلیسی نشان می‌دهد در روز‌های پایانی سال، عده‌ای متقلب و سودجو با درج آگهی‌های دروغین و گمراه کننده در معابر و فضای مجازی، سعی در فریب برخی شهروندان دارند.

وی افزود: شرکت‌های خدماتی و قالیشویی غیرمجاز به طور معمول با سوء استفاده از اسامی شرکت‌های معتبر و ارائه شماره تلفن و نشانی‌های جعلی نظر متقاضیان را جلب کنند و بلافاصله پس از ارتکاب جرم از پاسخگویی به تلفن خودداری و متواری می‌شوند.

سرهنگ امینی تصریح کرد: شهروندان می‌بایست قبل از هرگونه اعتماد به این قبیل شرکت ها، نسبت به صحت ادعا‌های مطرح شده از طریق استعلام از اتحادیه مربوط اقدام کنند و با مشاهده کارت شناسایی افرادی که برای انجام امور نظافتی یا بردن قالی برای قالیشویی مراجعه می‌کنند؛ هویت فرد و شرکت مورد نظر را به درستی احراز نمایند.

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی پلیس آگاهی همچنین از هموطنان خواست خدمات مورد نیاز خود را از شرکت‌های معتبر و شناسنامه دار دریافت کنند و به عنوان یک شهروند آگاه، عواقب درخواست نیرو از شرکت‌های بی نام و نشان و مهم‌تر از آن، سرقت اموال با ارزش خود را در نظر بگیرند.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  صدا و سیما، تاریخ انتشار: 1 اسفند1400، کدخبر: 3366812، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین