پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۹۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
از زمان خرید محصول و اعلام قیمت سیب و پرتغال تنظیم بازار، سایر فروشندگان هم اقدام به افزایش قیمت کردند. به فردی مجهول الحرفه مراجعه می‌شود و وی را بعنوان شاخص قیمتگذاری معرفی می‌کنند و پرتغال را ۱۸ تومان قیمت می‌گذارد؟ بابا دست بردارید از این حجم اقدامات وهن آمیز. برخی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس هم که اعتقاد به تخلف دارند. باز قصد شو وجود دارد؟

شعار سال:کل گزارش به این اشاره دارد که ما خوبیمو دیگران بد! باشد ، شما خوب . سیب ما اصل است و پرتغال ما ممتاز. ریز فعالیت و گزارش ها را دیگر کف جامعه هم می داند، آیا نمی خواهید از این بازی ها دست بردارید؟ برخی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس هم بعنوان آخرین پایگاه شما هم که اعتقاد به تخلف دارند. بس کنید لطفا.

تعداد بازدید : 12

نکته جالب اینکه تصویری در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در آن وانتی در حال فروش پرتقال تامسون روبروی سازمان تعاون روستایی به قیمت 7500 تومان می باشد( پایگاه تحلیلی خبری شعار سال در خصوص این که این تصویر یک طرح تخریبی بوده یا یک رویداد واقعی است، هیچ اظهار نظری نمی تواند داشته باشد).

قیمت میوه رو بالا بردی، تبلیغ هم می‌کنی!
اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عدالت
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
0
0
بله دیگه چندین سال تعاون روستایی تو میوه خوردن و بردن و اختلاسای بزرگ کردن کسی چیزی نگفت امیدواریم امسال بهانه ای شود و نهادهای امنیتی به سالهای گذشته هم ورود کنند تا ببینند که تعاون روستایی کشور بهمراه استان هایی چون فارس چه فاجعه و خیانتی در حق مردم و بیت المال کرده اند12
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
0
0
عکسه چقدر باحاله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین