پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۲۶۷
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
سعید صمیمی‌نژاد، فعال بازرگانی در کشورهای CIS و اوراسیا در گفتگو با «نود اقتصادی» مدعی شده که دولت ارمنستان و بخش خصوصی مایل به خرید یک میلیون جوجه یک روزه دفن شده سال قبل بودند، اما نفروختند و دو نفر نگذاشتند این صادرات انجام شود! دو نفر در وزارت جهاد کشاورزی جلوی صادرات را گرفتند و قتل عام یک میلیون جوجه زنده رقم خورد.
شعار سال: سعید صمیمی‌نژاد، فعال بازرگانی در کشور‌های CIS و اوراسیا در گفتگو با «نود اقتصادی» مدعی شده که دولت ارمنستان و بخش خصوصی مایل به خرید یک میلیون جوجه یک روزه دفن شده سال قبل بودند، اما نفروختند و دو نفر نگذاشتند این صادرات انجام شود! دو نفر در وزارت جهاد کشاورزی جلوی صادرات را گرفتند و قتل عام یک میلیون جوجه زنده رقم خورد.

سوال اینجاست که اگر این بیانات درست باشند، آیا وزارت اطلاعات یا سازمان بازرسی پیگیر دو مسئول ممانعت کننده ادعا شده، برای صادرات جوجه یک روزه در دولت روحانی هستند؟ هرچند به راحتی می‌توان در خصوص اسامی این دو نفر حدس زد، اما آگاه سازی افکار عمومی یک الزام خواهد بود.

از مسئولان فعلی وزارت جهادکشاورزی نیز درخواست داریم در خصوص این پرونده اطلاع رسانی نموده و شفاف سازی کنند.

تعداد بازدید : 5

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی نود اقتصادی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین