پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۷۱۱
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
مدیربازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۵۰۰ هزار قطعه جوجه از طریق بازارچه‌های مرزی استان به کشور‌های همسایه صادر شده است.
شعار سال: مبین علی میر روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان این آمادگی را دارد میزان ۱۲۰ هزار قطعه جوجه یکروزه را به کشور‌های هدف صادر کند.
وی افزود: این مهم مورد استقبال تجار کشور‌های همسایه قرار گرفته و تلاش داریم این محموله‌ها به محض ورود به بازارچه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تجار کشور مقابل تحویل داده شود.

مدیربازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: کشور‌های همسایه بویژه افغانستان فرصت مطلوبی را برای فعالان تولید کننده جوجه یکروزه فراهم کرده است.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان دارای هفت بازارچه مرزی فعال شامل بازارچه‌های مرزی گمشاد و میلک در شهرستان هیرمند، بازارچه مرزی میرجاوه، بازارچه مرزی کوهک و جالق شهرستان سراوان، بازارچه مرزی پیشین شهرستان سرباز و بازارچه مرزی ریمدان شهرستان چابهار است.
علاوه‌بر این بازارچه‌های مرزی جدید بش‌دلبر، تخت عدالت و شاهگل به ترتیب در شهرستان‌های نیمروز، هیرمند و زهک، بازارچه بدوکی میرجاوه در شهرستان میرجاوه و بازارچه میل ۴۶ در شهرستان سراوان نیز در این استان به تصویب هیات دولت رسیده و در مرحله آماده سازی قرار دارند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 7 اردیبهشت 1399 ، کدخبر: 83764818 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین