پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۳۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: یکی از مشکلات کوهدشت و رومشکان بحث مسکن ملی است که در این شهرستان‌ها اجرا نشده است

شعار سال:حجت‌الاسلام‌والمسلمین مبلغی نماینده مردم شریف کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی در خصوص نهضت ساخت مسکن ملی در شهرستان‌های حوزه‌ی انتخابیه‌اش گفت: یکی از مشکلات کوهدشت و رومشکان بحث مسکن ملی است که در این شهرستان‌ها اجرا نشده است.

وی افزود: این مسئله اجحاف بزرگی در حق مردم محروم منطقه است. مسئله‌ای که در بسیاری از جاها به انجام رسیده و در این‌جا گامی هم برداشته نشده است. این‌جانب به جد پیگیر حل مشکل مسکن ملی در شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان هستم. در این راستا پیرو پیگیری‌ها و تذکر به وزارت مسکن، مشکل بسته بودن سامانه برای حوزه انتخابیه برطرف شد و سامانه ثبت‌نام باز گردید.

وی ادامه داد: اخیراً نیز در دو جلسه پیاپی با شارقی مدیرکل املاک سازمان ملی زمین و مسکن که با حضور کرم الهی مدیر کل مسکن و شهرسازی لرستان صورت گرفت بر تسریع در ساخت مسکن ملی کوهدشت و رومشکان تأکید گردید.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان تصریح کرد: در این جلسات درباره زمین مسکن ملی و جانمایی آن در کوهدشت و رومشکان بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر گردید هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی آن انجام شود. لازم به ذکر است نهضت ملی مسکن در رومشکان نیز در حال پیگیری است.

گفتنی است تاکنون بیش از ۷۰۰۰ نفر متقاضی مسکن در شهر کوهدشت در سامانه اداره کل راه، مسکن و شهرسازی ثبت‌نام کرده‌اند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری  یافته  ، تاریخ انتشار: 13 اسفند 1400، کدخبر: 38227، www.yaftenews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین