پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۸۹۳
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
یکی از مهمترین آفات گام اول انقلاب، حضور برخی ظاهرساز‌ها و ظاهر دار‌های دینی بود. آنان که علی الظاهر یارند و در باطن، مشتی منفعت پرست شکم باره پست. آنان که تمدن اسلامی را حاضرند به منفعت شخصی تکه فرشی بفروشند. بعضا ظاهر الصلاه‌هایی که فکر و رفتارشان، آمیخته با انواع تعصب، کم تقوایی، سنت گرایی بازدارنده، منفعت طلبی شخصی، خود ویژه بینی و خود محور شماری و میراث طلبی از انقلاب، غیریت تراشی‌های بهانه محور و مواردی همانند است. دیر نیست که ریشه‌های چنین انحرافاتی با جوانه‌های جوانان گام دومی، خشک شود. هشدار می‌دهیم که از نماز‌های خالصانه بترسید. از ایمان و تقوای متعهدانه گام دومی‌ها، حذر داشته باشید. هرچقدر با حضور نابجایتان باعث هدر روی منافع ملی، ارزشی، انقلابی و تمدنی مان شدید، بس است.
شعار سال: رضوانه مطهری (عکاس) با شکار لحظه‌ای زیبا، یک جرعه حال خوب را در قالب نماز بی تکلف نوجوان زباله گرد، به تصویر کشیده است. هشدار می‌دهیم که این گونه نماز‌ها و اعتقادات، جهت دهی ایجاد می‌کند و انسان پروری می‌نماید. بنیاد‌های نفاق، ظاهرسازی‌های دینی، عوام فریبی‌ها، خود ویژه پنداری‌ها و سایر آفات جامعه اسلامی را بتدریج خشک می‌کند، ان شاالله. شکوفایی انقلاب در گام دوم با مومنین واقعی نزدیک است. وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا (آیه دوم، سوره مبارکه نصر) / و مردم را بنگری که فوج فوج به دین خدا داخل می‌شوند.
 
هشدار: از این نماز و سجاده بشدت بترسید

می‌دانیم که لبیک گام دومی رهبر انقلاب را هم نشنیدید و غرق در جیفه دنیوی خود هستید (چون عبارت والضالین بیان شده در سوره حمد). مطمئن هستیم که حتی نفهمیدید تاکید رهبر معظم به برنامه ریزی علمی در گام دوم انقلاب، ماجرای تبیین و اهمیت آن، این عمار و مواردی همانند، چه بوده است. بشارت پیروزی می‌دهیم و آگاه کننده شما هستیم به نابودی تان.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین