پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۷۵۰۲۵
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
وزیر صمت گفت: امسال کمتر از یک میلیون خودرو تولید می‌شود و هدف گذاری سال آینده، تولید یک میلیون و پانصد هزار دستگاه است.
شعار سال: سید رضا فاطمی امین با حضور در برنامه نگاه یک شبکه یک سیما افزود: برنامه دو ساله برای بهبود وضع خودرو داریم و بعضی از طرح‌ها شش ماهه و یک ساله می‌باشد.

وی گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم از اواسط سال آینده بسیاری از مسائل در زمینه قرعه کشی، کیفیت و موضوعات دیگر یک به یک حل خواهد شد، ولی یک دوره ۲ ساله نیاز دارد تا به طور کامل بتوانیم این مسائل را حل کنیم. مافیای خودرو در کشور وجود دارد، اما در جا‌هایی که شاید با تصور مردم متفاوت باشد یعنی ما یک شبکه‌هایی داریم که منافع این‌ها اجازه نمی‌دهد که اتفاقات خوبی بیافتد و یک منافعی شکل گرفته که با منافع مردم هم راستا نیست بنابراین وظیفه ما شناسایی این‌ها و حل مسائل است.

وزیر صمت افزود: باید مدیریت خودروسازی را به مردم واگذار کنیم یعنی دولت خارج شود، الآن دولت سهم کوچکی در ایران خودرو و سایپا دارد، اما یکی از نقص ها، ساختار سهامداری ایران خودرو و سایپاست. واردات خودرو در سال ۹۷به دلیل تراز ارزی کشور ممنوع شد، چون در آن زمان تحریم‌ها اعمال شد و فروش نفت کاهش پیدا کرد و برای اینکه مصارف ارزی مدیریت شود واردات یکسری کالا‌ها از جمله خودرو ممنوع شد و مصوبه آن تا اواخر اردیبهشت سال آینده به نوعی فرصت دارد و در دولت قصد نداریم آن را تمدید کنیم و به طور خودکار از اواخر اردیبهشت سال آینده واردات خودرو آزاد خواهد شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پرسون، تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰، کدخبر: ۳۸۸۴۸۷، purson.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین