پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۴۸۳
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
حال جسمانی آیت‌الله سید عبدالله فاطمی‌نیا استاد اخلاق به دلیل تشدید بیماری وخیم اعلام شده است و بیت ایشان از مردم درخواست کردند، برای سلامتی ایشان دعا کنند.
شعار سال: شب گذشته در پی گرفتن بیماری آیت‌الله سید عبدالله فاطمی‌نیا استاد اخلاق، بیت ایشان از مردم درخواست کردند، برای سلامتی ایشان دعا کنند.

سیدحسین فاطمی‌نیا از فرزندان ایشان اظهارداشت: طی ۱۵ روز گذشته بیماری سرطان استاد فاطمی‌نیا عود کرد و شدت یافت و در این روز‌های اخیر نیز متاسفانه شدت بیشتری گرفته است.

وی افزود: استاد هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌ها بستری است و از تمام مردم عزیز خواستاریم تا برای بهبود وضعیت ایشان دعا کنند.

استاد سید عبدالله فاطمی‌نیا متولد ۱۳۲۵ در تبریز، خطیب، استاد اخلاق، صاحب‌نظر در زمینه تاریخ اسلامی و کتابشناس و همچنین چهره شناخته‌شده‌ای برای مخاطبان از طریق سخنرانی در منابر و برنامه‌های صداوسیماست.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از فرارو، تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر:۵۴۰۲۰۱، fararu.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین