پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۷۱۴
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
عطایی مدیر کل اداره منابع طبیعی مازندران به یک رسانه خبر داد که زمینی را برای ساخت پتروشیمی در محدوده نزدیک به تالاب میانکاله واگذار کرده است.
شعار سال: به دنبال انتشار فیلم‌های مربوط به فعالیت ماشین‌های سنگین در اراضی ملی در نزدیکی تالاب میانکاله، به منظور شروع پروژه پتروشیمی، عطایی تایید کرد که زمینی به مساحت ۹۰ هکتار برای ساخت پتروشیمی واگذار کرده است.

وی تاکید کرد که اراضی واگذار شده در روستای حسین آباد بهشهر است و کندن آنجا هم قانونی است.

عطایی این طور ادامه داد که سازمان محیط زیست هم با پروژه پتروشیمی موافقت کرده است و تنها برای اجرای طرح، منتظر گزارش ارزیابی است. ضمن اینکه این پروژه هیج ارتباطی به تالاب میانکاله ندارد و، چون جزو مناطق چهارگانه محیط زیست نیست برای واگذاری از سازمان محیط زیست هم استعلام نکرده ایم.

این اظهارات مدیر اداره منابع طبیعی مازندران در حالی است که مدیر کل محیط زیست مازندران و رئیس سازمان محیط زیست تاکید دارند که هیچ مجوزی برای ساخت پتروشیمی در روستای حسین آباد در مجاورت میانکاله صادر نشده است و پروژه هنوز در مرحله بررسی است.
 
تعداد بازدید : 14
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۳۱۵۶۴، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین