پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۹۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
خبر می‌رسد که بدلیل اجرای جامپینگ فیتنس بانوان ماهشهری، مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان کارت مربیگری خانم‌ها آسیه دنیاری و آمنه کعبی را تعلیق کرد. از وزارت ورزش با قید فوریت در این خصوص درخواست توضیح داریم. چنانچه فعالیت خارج از چارچوبی هم صورت پذیرفته باشد، وزارت ورزش یا اداره کل تربیت بدنی استان خوزستان باید شفاف سازی می‌نمودند. ضمنا می‌توان بسیاری از برخورد‌ها را بجای جنجال آفرینی با یک تذکر و توبیخ پشت پرده، حل نمود. سند دوم برای استیضاح سجادی، وزیر ورزش. چنانچه آقای سجادی توان کنترل دو حوزه مهم ورزش و جوانان را در سطوح عملیاتی و استانی ندارند، بهتر است کنار بکشند، چون با وجود همه ارادت و علاقه به ایشان، موظف به دفاع از حقوق اساسی شهروندان و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برخورد با گروه‌های خودسر تضعیف کننده نظام و انقلاب هستیم. توصیه آخر اینکه، بجای جنجال آفرینی، مدیریت بی صدای کم پیامد داشته باشیم.
شعار سال: رسانه خوزتاب مدعی شده است که پس از انتشار کلیپی در فضای مجازی از اجرای جامپینگ فیتنس بانوان ماهشهری، به دستور مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان (حمید بنی‌تمیم)، مربیان آسیه دنیاری و آمنه کعبی، مربیان جامپینگ فیتنس ماهشهر تعلیق شدند.

نکات قابل توجه در این خبر این است که:

*** حمید بنی تمیم از ورزشکاران و مفاخر ورزشی کشور است، انتظار برخورد حذفی از چنین شخصی نمی‌رفت و نمی‌رود. چرا این دستور صادر شد و ریشه‌های آن کجاست؟

*** به فرض که کار خارج از چارچوبی و عمل برون از مصوبات ورزشی و دستورالعمل‌ها، انجام شده باشد. آیا نمی‌شد با یک تذکر پشت پرده جدی، مسئله را ختم به خیر کرد؟ آیا با مربیان هنجار شکن کم توجه به تذکرات مواجه هستیم؟

*** به فرض مواجهه با مربیان هنجارشکن و کم توجه به دستورات، آیا نباید افکار عمومی را در خصوص علل تعلیق آن‌ها آگاه نمود تا شائبه‌ها و حاشیه‌ها ایجاد نشود؟

ما تمام این کم تدبیری‌ها را از سمت دکتر سجادی، وزیر محترم ورزش می‌بینیم. وزیری که باید حضور و اقتدار بیشتری از خود در میدان عمل نشان دهد.

تعداد بازدید : 56

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
0
1
اگر قصد این بانوان ورزش بوده
چرا از باشگاه بیرون آمده اند ؟
چرا فیلمبردار حرفه ای به کار گرفته اند ؟
چرا فیلم را انتشار داده اند؟
بهزادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
0
0
سلام بهزادی هستم سردبیر پایگاه خبری تحلیلی #خوزتاب منبع خبر مذکور. به اشتباه نوشتید خوریاب لطفا اصلاح کنید . خوزتاب صحیح است نامه های تعلیق بانوان جامپینگ ماهشهر در کانال تلگرام خوزتاب/اخبار خوزستان به آدرس khuztab موجود هستند
مدیر پایگاه

سلام و عرض ادب 

ضمن تقدیر و تشکر از همکاران عزیزمان در رسانه وزین خوزتاب ، مورد اصلاح شد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین