پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۱۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
رییس فدراسیون جودو به پخش تصویر جودوکار اسراییلی از این رسانه ملی اعتراض کرد و آن را نوعی تبلیغ دانست.

شعار سال: آرش میراسماعیلی، رییس فدراسیون جودو در واکنش به پخش تصویر جودوکار رژیم صهیونیستی در شبکه نسیم، نوشت: آقایان صدا و سیما خجالت بکشید. ما داریم تاوان می‌دهیم و له می‌شویم و شما شدید مبلغ اسراییلی‌ها و افرادی که به کشور خیانت کردند. چند بار باید تذکر بدهیم و نامه بنویسیم؟ 

اگر خط قرمز کشور برای شما مهم نیست، خب به ما هم اعلام کنید که ۱۱ ماه جودوی ایران تعلیق نباشد. کلیه شبکه‌های آن طرف آب دارند هر هفته ما را می‌کوبند و شما چکار کردید؟

هزاران جودوکار چشم انتظار دادگاه هستند و شما به جای مرهم، نمک روی زخم شدید. تا کی باید سهل انگاری شما را ببینیم و دم نزنیم؟ حداقل دین ندارید آزاده باشید. دریغ از یک معذرت خواهی و برکناری مدیران نالایق.

آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو در گفتگو با ایسنا، ضمن انتقاد شدید از این اقدام صدا و سیما، اظهار کرد: پیش از این نیز صدا و سیما اقدام به پخش مصاحبه سرمربی سابق تیم ملی که نقش مهمی در تعلیق جودوی ایران داشت، کرد و اینبار نیز چند شب قبل اقدام به پخش مجدد یک برنامه با تصویر جودوکار رژیم صهیونیستی کرده است. آیا نظارتی بر نحوه پخش برنامه های صدا و سیما صورت نمی گیرد که علی رغم نامه مکتوب فدراسیون، باز هم شاهد چنین اقداماتی هستیم.

شعار سال، با اندکی تخلص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 7 شهریور 99، کد خبر: 99060705737

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
0
چرا نمی خوایم قبول کنیم این رویه درست نیست باید تغییر کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین