پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۰۰۰
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷
بعد از سفر استانی رئیس جمهور به گیلان و انتقاد پیرمرد گیلانی در خصوص رفت و روب نمایشی یکی از رودخانه‌های شهر رشت، حالا به روستای قروق مشهد رسیده است. پیرمرد‌ها می‌گفتند که وقتی رضاشاه قصد گذر از مسیری را داشت، پیشکار‌ها اقدام به سفیدکاری ظاهری می‌کردند (ماست مالی). تا اینکه متوجه می‌شود و برخورد و تادیب سخت می‌کند. آن برخورد مربوط به دوره پهلوی اول بود، حالا در جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس اسلامی، باید شدت بیشتری با ظاهر ساز‌ها برخورد شود. لطفا کارگروهی برای پیگیری این نوع ظاهرسازی‌ها و برخورد قضایی با مدیران ظاهر ساز، تشکیل دهید.
شعار سال: سفر هئیت دولت در سال جدید به استان خراسان رضوی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد اما باید دید آمار ارائه شده از عملکرد ها در دستگاههای اجرایی تا چه میزان دقیق بوده و صحت دارد.
 
فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که اهالی یکی از مناطق حاشیه شهر مشهد مدعی است که تعداد بی سابقه ای پاکبان جهت رفت و روب خیابان ها به منطقه قرقی آمده اند‌ تا شرایط را برای حضور احتمالی رئیس جمهور در این منطقه فراهم سازند.

با توجه به وجود شکایات در خصوص کیفیت خدمات شهری در حاشیه شهر باید دید رویکرد مدیریت شهری نسبت به افزایش میزان خدمات دهی در این مناطق چگونه است.
آنگونه که این شهروند ادعا می کند فعالیت آن هم به این شکل کمی غیر طبیعی بوده و به ماجرای سفر رییس جمهور به مشهد ارتباط دارد.

وجود معضلات زیست محیطی و بهداشتی در برخی مناطق حاشیه شهر در سالهای گذشته، اثرات منفی بسیار زیادی را بر سلامت منطقه وارد کرده است.
تعداد بازدید : 17
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پرسون، تاریخ انتشار؛ ۱۰ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر:390433، purson.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین