پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۳۵۵
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
مقبره العلما حرم مطهر بانوی کرامت با تاکید تولیت آستان مقدس، به صورت دائمی به روی زائران باز شد و افرادی که طرح و ایده جدیدی برای ارائه خدمات فرهنگی حرم مطهر دارند می‌توانند به این مقبره واقع در صحن امام رضا علیه السلام مراجعه کنند.
شعار سال: هم‌زمان با فرا رسیدن سال جدید و با تاکید تولیت آستان مقدس بانوی کرامت، مقبره العلما و محل دفن آیت‌الله محقق داماد واقع در صحن امام رضا علیه السلام که پیش از این به صورت موقت باز می‌شد، همانند دیگر مقبره‌ها به صورت دائم میزبان زائران خواهد بود.

این مقبره از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب به صورت یکسره باز خواهد بود و مرکز اجرا و اشراف بر برنامه‌های خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت که در مقابر حرم برگزار می‌شود است.

همچنین افرادی که طرح و ایده جدیدی برای ارائه خدمات فرهنگی در حرم مطهر بانوی کرامت دارند می‌توانند به این دفتر مراجعه و یا از طریق تماس با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۴۷۲ ایده خود را با کارشناس واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر مطرح کنند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری آستان قم، تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۱۱۹۱۶، www.news.amfm.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین