پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۴۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
در هفته ای که گذشت مدیرعامل جدید گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی وعده ساخت پنج هتل پنج ستاره را داد و هتل‌داران قصرشیرینی امیدوار به بازگشایی مرز خسروی ماندند.

شعار سال: در هفته گذشته مهم ترین اخبار صنعت هتل کشورمان بیش تر به وعده ها نزدیک بود؛ از وعده ساخت هتل های پنج ستاره در گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی تا تکمیل پروژه های هتل نیمه تمام استان لرستان و البته امیدواری به بازگشایی مرز خسروی و نجات هتلداران منطقه. در ادامه نگاهی به این اخبار شده است:

*وعده مدیرعامل جدید گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی: ساخت پنج هتل پنج ستاره

مدیر عامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی از ساخت پنج هتل پنج ستاره در گروه خویش خبر داد. مهرداد تاوتلی با اشاره به این خبر به فارس گفت: با ساخت این پنج هتل و اتمام پروژه های نا‌تمام و استاندارد کردن خدمات و نیز حفظ و افزایش کارایی سرمایه‌های انسانی خود و نوسازی و بهسازی امکانات اقامتی و پذیرایی، ایرانگردی و جهانگردی را در کشور متحول می کنیم. گفتنی است گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی با 64 هتل و بیش از 2000 اتاق و 1000 نفر پرسنل بزرگترین و گسترده ترین گروه هتلی کشور محسوب می شود.

*هتل‌داران قصرشیرین چشم انتظار بازگشایی مرز خسروی

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس از دولت خواست تا با بازگشایی مرز خسروی مانع از ورشکستگی هتلداران منطقه شود. فرهاد تجری در این باره به ایسنا گفت: در حال حاضر سررسید بدهی‌های بانکی اغلب هتل‌داران منطقه فرارسیده اما هیچکدام توان پرداخت مطالبات بانکی خود را ندارند و تنها با رونق گرفتن مرز و بازگشایی آن می‌توان به این هتل‌داران کمک کرد. وی با بیان اینکه بسیاری از سرمایه گذاران قصرشیرینی که با حمایت و تسهیلاتی که دولت در اختیار آنها قرار داده بود اقدام به ساخت هتل هایی در این شهر مرزی کردند اما این روزها در تعطیلی کامل به سر می‌برند، افزود: این انتظار را داریم که دولت نسبت به بازگشایی مرز خسروی همت لازم را به خرج داده و سرمایه گذاران قصرشیرنی را از این وضعیت ورشکستگی نجات دهد.

*هتل های نیمه‌تمام لرستان تکمیل و تجهیز می‌شوند

بنابر اعلام معاون میراث فرهنگی استان لرستان، شش هتل نیمه تمام این استان طی دو سال آینده تکمیل و تجهیز خواهند شد. محمدرضا اسدی در این باره توضیح داد: شش هتل نیمه تمام استان شامل صخره ای، شاپورخواست، بام لرستان، ناصری، تابان خرم آباد و نعمت الهی بروجرد در صورت تأمین اعتبارات و تسهیلات لازم طی سالهای ۹۵ و ۹۶ اتمام و به بهره برداری خواهند رسید. همچنین تکمیل و تجهیز مجتمع های اقامتی و پذیرایی شهرستان های چگنی، بروجرد و دورود، واگذاری پنج پروژه عمرانی بر اساس ماده ۲۷ شامل کمپ گردشگری زاغه خرم آباد، کمپ کهمان الشتر، کمپ کوهدشت، مجتمع بین راهی تنگ ملاوی و کمپ پلدختر در قالب پروژه های اقتصاد مقاومتی استان عملیاتی خواهند شد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه بازار اخبار و تجهزات هتل، تاریخ انتشار: 4 تیر 1395، کد مطلب: 843:www. bazarhotel.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین