پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۹۵۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
مدیر کل مسکن و شهرسازی استان سمنان با اشاره به تصویب ایجاد کمپ گردشگری در شهرستان مهدیشهر، گفت: آمادگی داریم تا مناطقی را برای مکان های تفریحی این کمپ گردشگری واگذار کنیم.

شعار سال: اسماعیل صادقی به برنامه های اجرایی مسکن و شهرسازی در شهرستان مهدیشهر اشاره و اظهار کرد: باید یک طرح جامع شهر گردشگری در این منطقه ایجاد کنیم که وقتی کسی وارد مهدیشهر می شود تا انتهای شهرستان فقط منطقه گردشگری مشاهده کند.

وی تصریح کرد: با همکاری وزارت راه و شهرسازی طرحی با موضوع شهرک گردشگری در دست اجرا است که بخش عمده ای از مهدیشهر وشهمیرزاد را که از مناطق خوبی برخوردار هستند را برای مکان تفریح مردم در نظر داریم و تصمیم داریم کمپ تفریحی ایجاد کنیم.

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان سمنان با تاکید اینکه ایجاد کمپ گردشگری برای شهرستان مهدیشهر مصوب شده است، افزود: آمادگی این را داریم تا مناطقی را برای تفریح واگذار کنیم. زمین هایی به سرمایه گذاران واگذار شد و همچنان دنبال جذب سرمایه گذار هستیم که در این حوزه در شهرستان کار کنند.

صادقی ادامه داد: طرح های خوبیدر شهرستان داریم واگر پیشرفت خوبی را داشته باشیم زمین های دیگری را به نوبه خود واگذار می کنیم.

وی همچنین به توقف پروژه احداث بیمارستان 85 تختخوابی مهدیشهر اشاره کرد و گفت: به دلیل نبود اعتبارات کافی این پروژه متوقف شد که با پیگیری های انجام شده قرار است اوراق ها خریداری شود و بقیه کار را انجام دهیم تا بودجه نهایی به ما برسد.

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان سمنان اضافه کرد: به دستور دولت فعلا تنها به پروژه هایی که تا پایان کار این دوره دولت به اتمام می رسد، بوجه داده می شود و بقیه به سال بعد موکول میگردد که امیدواریم پروژه بیمارستان مهدیشهر نیز تا پایان سال آینده به اتمام برسد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نیزوا، تاریخ 29 آذر 95، کد مطلب: 40792: www.neizeva.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین