پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۷۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
امیدواریم مسئولین عزیز به جای وعده دادن فشار را پیمانکاران و دست اندرکاران این پروژه که تا این حد ناتوان ظاهر شده اند، مضاعف کرده، تا انشاءالله همشهریان عزیز هر چه سریعتر از بلاتکلیفی موجود خارج شوند.

شعار سال: روند پیشرفت پروژه مسکن مهر شرف آباد اسلام آباد غرب از همان ابتدا موجبات نارضایتی را به همراه داشت و در ادمه علی رغم اینکه مسئولین شهرستان در سال گذشته ابتدا وعده واگذاری بخشی از آن را در شهریور ماه دادند و به وعده خویش عمل نکردند و سپس همین وعده را در سال گذشته برای دهه فجر تکرار کردند و خلف وعده یشان تکرار شد، اخیرا صدراله بابلی فرماندار اسلام آباد بیان داشت ۳۲۰ واحد فاز ۱مسکن مهر شرف آباد به متقاضیان تا قبل از پایان تیرماه واگذار خواهد شد.

تیرماه هم به پایان رسید و پروژه ای که در سفر علی نیکزاد وزیر راه و شهر سازی به اسلام آباد غرب به شدت مورد انتقاد وی قرار گرفته بود، گویی به این راحتی ها به پایان نخواهد رسید.

اما در تازه ترین وعده از سلسله وعده های که دیگر مردم چندان به آنها اعتمادی ندارند بخوانید صحبتهای حسن فدایی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه را در این مورد:

هم اکنون فاز اول این پروژه که حدود هزار و 600 واحد بوده به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است و فاز دوم آن که حدود 800 واحد است در دست اقدام و تا پایان شهریور ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

همانطور را ملاحظه می فرمائید وعده بهره برداری هزار و 600 واحد از مسکن مهر اسلام آباد توسط مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با وعده واگذاری ۳۲۰ واحدی فرماندار اسلام آباد تناقضی آشکار دارد.

به هر حال امیدواریم مسئولین عزیز به جای وعده دادن فشار را پیمانکاران و دست اندرکاران این پروژه که تا این حد ناتوان ظاهر شده اند، مضاعف کرده، تا انشاءالله همشهریان عزیز هر چه سریعتر از بلاتکلیفی موجود خارج شوند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری کرمانشاه دیلی، تاریخ انتشار: 31 تیر 1395، کد مطلب: - :www. islamabadtimes.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین