پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۷۷۶
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد شش ماه پیش در سفر به سیلاب کلوار در مرز چهارمحال بختیاری وعده‌هایی را به مردم این منطقه داد که تحقق آن نیازمند بررسی و پاسخگویی مسئولان است.
شعار سال: در دهمین روز از ماه مبارک رمضان عصر روز گذشته سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

در این دیدار حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب نصایح حکیمانه‌ای را خطاب به مسئولان بیان داشتند که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را ضروری و از ویژگی‌های لازم هر مسئول نظام جمهوری اسلامی ایران خواندند.

ایشان گفتند: دیدن یا شنیدن واقعیات در میدان و یا از منابع مورد وثوق زمینه ساز برنامه ریزی و اقدامات صحیح خواهد بود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مسئولیت در نظام اسلامی را به معنای مورد سؤال بودن برشمردند و افزودند: در نظام‌های سیاسی جهان مسئولان مورد سؤال مردم هستند، اما در نظام اسلامی مسئولان علاوه بر مردم، در معرض سوال و مؤاخذه مهمتر و سنگین‌ترِ خداوند نیز هستند.

رهبر انقلاب در توصیه‌های پایانی به مسئولان کشور گفتند: فرصت مسئولیت بسیار زودگذر است و هر ساعتِ آن را قدر بدانید.

با بازخوانی فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب به سراغ خبر‌های منتشر شده شش ماه گذشته خواهیم رفت و باتوجه به اینکه مهم‌ترین رسالت رسانه‌های همگانی و مطبوعات آگاهی دادن و اطلاع رسانی به شهروندان است از نماینده ارشد دولت به عنوان رکن چهارم دموکراسی مطالبه گری می‌کنیم که وعده‌های شما در سیلاب کلوار به کجا ختم شد؟

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اولین سفر کاری خود، مهر ماه سال گذشته به سیلاب کلوار در نقطه صفر مرزی ۲ استان کهگیلویه و بویراحمد و چهار محال و بختیاری رفت تا در این سفر مشکلاتی همچون آب آشامیدنی، آب کشاورزی و فضا‌های آموزشی و اشتغال مردم را مورد بررسی و در رابطه با آن دستوراتی را صادر کرد.

به گفته استاندار در این بازدید از مدیران آبفای استان خواسته شد تا مشکل کمبود آب منطقه سیلاب کلوار مارگون طی۳ ماه آینده رفع و مسئولان متولی نسبت به آسفالت راه روستایی این منطقه تا مرز استان چهار محال بختیاری اقدام کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت وام‌های کم بهره اشتغالزایی به جوانان این منطقه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با رایزنی با سرمایه گذار کارخانه سیمان مارگون و افزایش خطوط تولید و راه اندازی شرکت حمل و نقل از جوانان این منطقه برای اشتغالزایی در این شرکت استفاده می‌شود.

احمد زاده موقعیت مکانی روستای سیلاب را به دلیل قرار گرفتن در شیب کوه خطرناک ارزیابی کرد و اظهار داشت: از فرماندار و رئیس بنیاد مسکن خواستیم تا نسبت به جابجایی این روستا برنامه ریزی و چاره اندیشی لازم انجام گیرد.

حال پس از گذشت شش ماه از سفر نماینده ارشد دولت در کهگیلویه و بویراحمد فرصتی خوبی است تا مسئولان استانی و سید علی احمد زاده از وضعیت تحقق وعده‌های داده شده در سیلاب کلوار به مردم استان گزارشی منتشر نمایند.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۰۰۹۸۷، sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین