پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۷۷۸۱۵
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
در فروردین ماه ٨ منطقه بیش از کاهش متوسط مسکن عقب‌نشینی قیمتی داشتند که منطقه ۱۲ با کاهش ۹.۲۱ درصدی بیشترین ریزش قیمت را تجربه کرد.
شعار سال: قیمت مسکن در تهران در نخستین ماه سال ۱۴۰۱ با کاهش ۲.۴ درصدی نسبت به اسفندماه همراه شد.

کدام منطقه رکورددار ریزش قیمت مسکن شد؟

متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع واحد مسکونی معامله شده به ۳۴ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رسید. در این ماه بیشتر مناطق نسبت به ماه گذشته ریزش قیمت داشتند، اما ٨ منطقه بیش از کاهش متوسط عقب‌نشینی قیمتی داشتند که منطقه ۱۲ با کاهش ۹.۲۱ درصدی بیشترین ریزش قیمت را تجربه کرد.

منطقه ۳ و ۲ در جایگاه‌های دوم و سوم قرار داشتند و مناطق ۱۶، ۲۱، ۲۰، ۱٨ و ۲۲ نیز در این ماه کاهش قیمت را نسبت به آخرین ماه سال ۱۴۰۰ پشت سر گذاشتند.

منطقه یک نیز با ریزش ۲.۹۷درصدی نیز در لیست مناطقی قرار گرفت که نسبت به اسفندماه، قیمت‌ها ارزان‌تر شده بود. منطقه ۷،۱۳، ۵، ۶ نیز کاهش قیمت داشتند، اما کم‌تر از نرخ متوسط اعلام‌شده در تهران.

رشد قیمت مسکن در ۹ منطقه پایتخت

اما ۹ منطقه نیز در فروردین‌ماه رشد قیمتی داشتند که منطقه ۱۹ رکورددار افزایش قیمت با رشد ۶.٨۴ درصد بود. مناطق ۹،۱۴،۱۵،۱۷،۱۰،۱۱،۴و٨ نیز نسبت به اسفندماه رشد قیمتی کمی را تجربه کردند.
 
کدام مناطق تهران رکورددار ریزش قیمت مسکن شدند؟


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از اقتصاد نیوز، تاریخ انتشار:۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۴۹۲۹۹۰، www.eghtesadnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین