پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۵۰۶
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
محمدعلی زلفی‌گل گفت: در ابتدا که ایده‌ای معرفی می‌شود وزارت علوم به صاحب ایده کمک می‌کند تا ایده به پدیده تبدیل شده و ۶ مرحله از مراحل ۹ گانه رشد را گذرانده و شرکت دانش‌بنیان راه‌اندازی شود از این مرحله به بعد، امور حمایتی بر عهده معاونت علمی قرار می‌گیرد.
شعار سال: محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تشریح انواع مدل حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: وزارت علوم و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از نهاد‌های حمایتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان هستند، البته وزارت علوم تا حدی به این شرکت‌ها کمک می‌کند و پس از آن نیز این مسوولیت برعهده معاونت علمی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در ابتدا که ایده‌ای معرفی می‌شود وزارت علوم به صاحب ایده کمک می‌کند تا ایده به پدیده تبدیل شده و ۶ مرحله از مراحل ۹ گانه رشد را گذرانده و شرکت دانش‌بنیان راه‌اندازی شود از این مرحله به بعد، امور حمایتی بر عهده معاونت علمی قرار می‌گیرد.

زلفی‌گل اظهار داشت: مسوولان وزارت علوم برای زایش و رویش شرکت‌های دانش بنیان و جذب افراد صاحب ایده و تاسیس مراکز نوآوری تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرنامه دانشجویان ایران، تاریخ انتشار:۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۴۳۲۹۳۴، iusnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین