پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۷۹۱۸۳
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
از نشانه‌های ناکارآمدی مدیریتی سرگردانی در امور جزئی است. فردی بنام امرالهی که مثلا مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهادکشاورزی معرفی شده است، مدعی است که وزن چانه نان در استان‌های مختلف تفاوت دارد؟ آیا واقعا این حرف قابول قبول برای عقل سلیم است؟ به فرض هم حق با این آقای به اصطلاح مدیرکل باشد، چرا در عمل خلاف این را می‌بینیم. انکار می‌کنید، بازرسی از ۱۰۰ نانوایی را میهمان ما باشید. تائید می‌کنید، کدام خواب آلوده‌ای که وظیفه نظارت دارد، از کار خودش غافل است؟ بس کنید یک مشت مسخره بازی متاثر از ناکارآمدی مدیریتی در گام دوم انقلاب را. حرکت تمدنی و توسعه‌ای خودمان را دست چه افرادی داریم می‌سپاریم؟ آقای رئیسی نتیجه انتخاب وزیرت را ببین و تیم مدیریتی اش را. منتظر دریافت توضیحات وزارت جهادکشاورزی هستیم. وزارتخانه‌ای با روابط عمومی خاموش.
شعار سال:امرالهی، مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی: وزن چانه نان قبل از پخت در استان‌های مختلف کشور، متفاوت است.

در شهر تهران وزن چانه نان سنگک با آرد یارانه‌ای نوع دو (نیمه یارانه ای) ۶۵۰ گرم، همچنین با آرد نوع یک (یارانه ای) بربری ۶۰۰ گرم، تافتون با ۲۵۰ گرم و نان لواش نیز باید ۱۶۰ گرم باشد.
مسخره بازی بنام تفاوت در وزن چانه نان در استان‌های مختلف و نانوایی‌های یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین