پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۷۹۴۷۰
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
وقتی گوش شنوا بر صحبت مشفقانه دوستان نباشد، وضعیت می‌شود همین چیزی که الان می‌بینیم و اعتراض آقای واعظی به گرانی ها/ آقای رئیس جمهور عزیز، هشدار می‌دهیم که انتصابات نامناسب و کج روی‌ها در انتخاب بعضی از افراد منتخب بعنوان مدیر، تیشه به ریشه منافع ملی و انقلاب می‌زند. نگذارید کار بجایی برسد که به حکم شرع، حقوق اساسی و عقل، دوستان شما جلوی شما بایستند. محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در دولت دوازدهم در بیاناتی اعتراض گونه می‌گوید که دولت هرچه زودتر، ترمز دستی گرانی‌ها را بکشد. دوران ما ۲۵ قلم کالای سوبسیدی را بدون شوک به ۷ کالا رساندیم؟!
شعار سال: محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور دولت دوازدهم در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید طرح اقتصادی جدید دولت سیزدهم و یارانه ۴۰۰ هزار تومانی به وضعیت معیشتی مردم کمک می‌کند یا خیر گفت: تا یک حدی کمک می‌کند، اما گرانی‌ها امروز تا حدی افزیش پیدا کرده‌داست که این ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار تومان جواب نمی‌دهد. آنقدر سفره مردم کوچک شده که باید راه حل دیگری پیدا کنند.

وی افزود: مهم این است که اجازه ندهند گرانی بیش از این پیش برود و هر چه زودتر ترمز دستی آن را بکشند. الان همه اجناس گران شده است. چه آن چهار قلم، چه اجناس دیگر، چه خدمات، همه گران شده است. کاری که انجام می‌دهند را به عنوان طرح تحول اقتصادی نمی‌بینم. دوران ما ۲۵ قلم کالا سوبسید می‌گرفت، ما آن را رساندیم به ۷ کالا؛ یعنی همین کار خرد خرد انجام شد بدون اینکه شوک به جایی وارد شود.
 

واعظی: دولت هرچه زودتر، ترمز دستی گرانی‌ها را بکشد، روحانی بدون شوک ۲۵ قلم کالای سوبسیدی را به ۷ کالا رساند.
 
واعظی گفت: امروز ارز به ۳۲ هزار تومان رسیده است. ما ارز را ۲۴ هزار تومان به این دولت تحویل دادیم. هر چقدر بگوییم که نمی‌خواهیم وضعیت کشور را به تحریم گره بزنیم، وقتی قیمت ارز بالا برود، خود به خود گره خواهد خورد.

رئیس دفتر پیشین دولت دوازدهم در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید این طرح در نهایت باعث بهبود وضعیت معیشتی مردم بشود یا خیر، گفت: با یک کلام نمی‌شود. باید ریشه‌ای مسئله را حل کرد. با تصمیمات احساسی و مقطعی مشکل حل نمی‌شود. اگر با مشکلات احساسی برخورد کنیم نتیجه چیزی می‌شود که در این ۸ یا ۷ ماه شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:۲۰ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۶۳۹۸۳۷، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین