پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۷۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
شرکت مدیریت شبکه برق ایران اعلام‌کرد: سهمیه مصرف برق صنایع فولادی و سیمانی بر اساس هماهنگی انجام شده بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت نیرو تا ۱۰ تیرماه از ساعت ۲۴ تا هشت صبح روز بعد بدون محدودیت است.
شعار سال: همزمان با بالا رفتن دمای هوا روند مصرف برق در کشور رو به افزایش گذاشته است و بر همین اساس وزارت نیرو با هدف بهینه‌سازی و کاهش مصرف اقدام‌هایی را در دستور کار قرار داد.

بیشتر این اقدام‌ها تشویق‌محور بود تا مشترکان در بخش‌های خانگی، کشاورزی و صنعتی ترغیب به بهینه مصرف کردن شوند.

برخی اقدام‌ها در بخش صنعت نیز اعمال محدودیت برای صنایع انرژی بر در ساعت‌های اوج بار شبکه بود تا از این راه امکان تامین برق پایدار برای سایر مشترکان و نیز تداوم فعالیت تولیدی صنایع فراهم شود.

در همین زمینه، پیش‌تر سخنگوی صنعت برق گفت: برنامه‌هایی تدوین شده تا واحد‌های صنعتی با کمترین محدودیت به فعالیت خود ادامه دهند.

«مصطفی رجبی مشهدی» افزود: برنامه‌های متنوعی در بخش‌های مختلف داریم، در بخش صنعت با برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام شده، برنامه تعطیلات و تعمیرات صنایع از نظم و انسجام در تابستان متناسب با نیاز‌های صنعت برق برخوردار خواهد بود.

وی ادامه داد: محدودیت صنایع امسال نسبت به سال گذشته کمتر خواهد بود و در شهرک‌های صنعتی به نحوی تنظیم شده تا کمترین میزان محدودیت را داشته و تولید خود را داشته باشند.

به‌تازگی نامه‌ای از شرکت مدیریت شبکه برق ایران برای صنایع فولادی و سیمانی ارسال شده که در آن اعمال محدودیت برقی برای این صنایع در ساعت‌های شب برداشته شده است.

در این نامه آمده است: سهمیه مصرف برق صنایع فولادی و سیمانی بر اساس هماهنگی انجام شده بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت نیرو تا ۱۰ تیرماه از ساعت ۲۴ تا هشت صبح روز بعد بدون محدودیت است.

در ادامه نامه تاکید شده، صنایع فولادی و سیمانی باید از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۴ سهمیه‌های ابلاغی قبلی را رعایت کنند.
 
محدودیت برق شبانه صنایع فولادی و سیمانی حذف شد + گلایه نماینده مجلس
 
وزارت نیرو حتی یک جلسه هم با صنایع در خصوص قطعی برق نداشته است؛ این وزارتخانه در حال قربانی کردن صنایع است!

دکتر ابراهیم رضایی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری‌های مناسبی در سال‌های گذشته در حوزه نیروگاه‌سازی و تولید برق انجام نشده است، گفت: کاهش میزان تولید در کشور یعنی کاهش اشتغال و رشد اقتصادی که این کاهش تولید نتیجه قطع برق صنایع است.
 
تعداد بازدید : 4
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۲۵ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۴۷۸۹۱۵۱، www.irna.ir / پایگاه خبری نود اقتصادی، تاریخ انتشار:۲۵ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۱۴۸۴۰۹، www.90eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
0
0
متاسفانه به تنها مسئله ای که فکر نمیکنن همین موارد هست.کاهش تولید
با کاهش تولید هم به جایی نخواهیم رسید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین