پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۳۱۹
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
نمایندگان ایران در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری موفق به کسب کرسی نشدند.
شعار سال: در دومین روز از فدراسیون جهانی وزنه برداری که در آلبانی برگزار شد، تکلیف کمیته‌های فنی و مربیان هم مشخص شد و نمایندگان ایران در انتخابات باقی ماندند، اما موفق به کسب رای لازم نشدند.

علیرضا قریشی رئیس هیئت وزنه‌برداری خوزستان برای عضویت در کمیته فنی کاندیدا شده بود که در انتخابات باقی ماندو انصراف نداد، اما موفق به کسب رای لازم نشد.

در کمیته فنی نمایندگان کشور‌های صربستان، بریتانیا، استرالیا، کنیا، قزاقستان، سوئیس و دومینیکن رای آوردند.

محسن بیرانوند دبیر پیشین فدراسیون وزنه برداری نیز برای کمیته مربیان کاندیدا بود که او هم در انتخابات باقی ماند، اما نتوانست رای لازم را کسب کند.

نمایندگان کشور‌های آمریکا، مجارستان، چین، فرانسه، استرالیا، بوسنی، کوبا عضو کمیته مربیان شدند. در نخستین روز انتخابات هم علی مرادی برای پست‌های ریاست، دبیرکلی، نایب رئیسی و عضویت در هیات اجرایی کاندیدا شده بود که از ریاست انصراف داد و در دیگر پست‌ها باقی ماند و نتوانست رای اعتماد بگیرد.

به این ترتیب ایران موفق به کسب هیچ کرسی در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری نشد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تاریخ انتشار:۵ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۴۶۷۹، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین