پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۲۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
خبرورزشی نوشت: از دیشب که ویدیوی مربوط به خوش و بش سرد وزیر ورزش و علی دایی منتشر شد، بسیاری این سوال را مطرح کردند دلیل این اتفاق چه بوده است؟با لب خوانی متوجه می‌شوید که دایی به مهدوی کیا و گل محمدی می‌گوید که در پرواز تهران - کیش، وزیر و اطرافیانش در ردیف پشت او نشسته اند، اما به او سلام و اعتنایی نکرده اند.

شعار سال: خبرورزشی نوشت: از دیشب که ویدیوی مربوط به خوش و بش سرد وزیر ورزش و علی دایی منتشر شد، بسیاری این سوال را مطرح کردند دلیل این اتفاق چه بوده است؟

پس از چند بار دیدن فیلم و مرور کردن ویدیو و در نهایت لب خوانی علی دایی متوجه می‌شوید علی دایی پس از اینکه حمید سجادی و همراهانش به سمت او رفتند و سرد با آن‌ها برخورد کرد، به مهدی مهدوی کیا و یحیی گل محمدی جملاتی می‌گوید.

با لب خوانی متوجه می‌شوید که دایی به مهدوی کیا و گل محمدی می‌گوید که در پرواز تهران - کیش، وزیر و اطرافیانش در ردیف پشت او نشسته اند، اما به او سلام و اعتنایی نکرده اند.

احتمالا به همین دلیل بوده که دایی وزیر ورزش و جوانان را تحویل نگرفته است.

تعداد بازدید : 14
واکنش دایی به فیلم منتشره از دیدارش با وزیر ورزش

از مراسمی که با حضور برخی از اهالی فوتبال و با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در کیش برگزار شد، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که درباره شیوه برخورد علی دایی با وزیر ورزش و جوانان حاشیه‌ها و انتقاد‌هایی مطرح شده است.

 «علی دایی» ضمن رد این مسایل اظهار کرد: اصلا چنین موضوعی نبوده است. من در هواپیما و پیش از مراسم، ایشان (وزیر ورزش) را دیدم و کلی با هم سلام و علیک کردیم و صحبت داشتیم.

در پرواز به کیش صندلی وزیر نزدیک به صندلی من بود. متاسفانه برخی با مطرح کردن این حرف و حدیث‌ها می‌خواهند موضوعات را لوث کنند.
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
0
0
واقعا پشت این هوچی بازیو این سناریوی کاذب که به اندازه پوست پیازم نمیارزه چه هدفی بود؟خبراصلیو درمورد موضوع خلیج فارس کاملا محو شد،خوش به حال آدمایی که دشمناشون از ابله ترین آدما هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین